  • 11. Data: 2009-06-17 13:53:06
    Temat: Re: obowiązki inspektora nadzoru
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dy wrote:

    > Pamietaj tylko, zeby przed zwolnieniem go odebrac mu dziennik i
    > spawdzic czy wszystko jest wpisane. Juz byly przypadki, ze kierbud nie
    > chcial oddac dziennika.

    Nie ma prawa, bo dziennik jest własnością inwestora a nie KierBuda.

  • 12. Data: 2009-06-17 13:56:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > Nie ma prawa, bo dziennik jest własnością inwestora a nie KierBuda.

    To znaczy że ma go Inwestor - co chcesz od Kierownika? ;)

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-06-17 13:58:38
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Dy pisze:

    > Pamietaj tylko, zeby przed zwolnieniem go odebrac mu dziennik i
    > spawdzic czy wszystko jest wpisane. Juz byly przypadki, ze kierbud nie
    > chcial oddac dziennika.

    A to ciekawe... Ja dziennik mam u siebie, a jak chcę jakiś wpis, to idę
    z nim do kierbuda i mi wpisuje co trzeba, no... ale ja indywidualny
    inwestor jestem :-))).

    Pozdr
    robercik-us

  • 14. Data: 2009-06-17 15:59:13
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    g.googlegroups.com...
> [...]

    Pamietaj tylko, zeby przed zwolnieniem go odebrac mu dziennik i
    spawdzic czy wszystko jest wpisane. Juz byly przypadki, ze kierbud nie

    Mni nie chciał oddać ale z powodu, bo go zapewne nie propwadził. Jak
    odebrałem to wyglada jakby wszystko wpisał jednego dnia.

  • 15. Data: 2009-06-17 16:59:07
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    >a jak go mam zmusić jak smieje mi sie w twarz i mówi że tak krzywo może byc
    >i jest ok

    To na drugi raz znajdź kierbuda sam, a nie bierz go od ekipy :)
    Choć jak masz firme lokalną i kierbuda lokalnego to niestety Tobie raz robi,
    ale z tymi ekipami to on musi codziennie jakoś zyć... stąd krzywe ściany są
    OK ;-)

    --
    Mariusz

  • 16. Data: 2009-06-17 17:11:01
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message

> [...]
    > Choć jak masz firme lokalną i kierbuda lokalnego to niestety Tobie raz
    > robi, ale z tymi ekipami to on musi codziennie jakoś zyć... stąd krzywe

    No właśnie to jest to o czym stale mówię, ze na budowie nie ma do nikogo
    zaufania. Kierbud kryje ekipę, a wszyscy pierniczą robotę jak tylko głowe
    odwrócisz. Ustalasz coś przez pół dnia ale jak pojedziesz i nie widzisz to
    koniec.

  • 17. Data: 2009-06-17 21:17:44
    Od: Ulf <d...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > a co masz w umowie z Kier budem. i zasadnicza sprawa kto go zatrudnił.
    >
    > tzn czy on ma umowę z tobą, czy jest pracownikiem firmy która
    > zatrudniłeś do budowy domu?
    >
    > z tego co jednak piszesz to domniemywam ze ten ker bud to pracownik
    > developera lub wykonawcy. Sugeruje wiec zatrudnić rzeczoznawcę
    > budowlanego który przygotuje opinię techniczną określającą ew wady i
    > zalecenia naprawcze. Taką opinię prześlij listem poleconym do wykonawcy
    > wraz z żądaniem usunięcia usterek w podanym terminie. Określając że w
    > przypadku nie usunięcia usterek i wad przeprowadzisz to inną firmą a
> [...]

    Rzeczoznawca taka usluge wyceni na wiecej, niz warte sa poprawki -
    zwykly inspektor z uprawnieniami wystarczy.