  • 1. Data: 2010-06-20 20:26:32
    Temat: ocieplenie podłogi z trocin z wapnem
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Właśnie, słyszałem o takim tanim ociepleniu podłogi - co o tym myślicie?
    Trochę mi się to wapno nie podoba, trociny są też łatwopalne.

  • 2. Data: 2010-06-21 07:47:16
    Temat: Re: ocieplenie podłogi z trocin z wapnem
    Od: "rz" <z...@i...pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie, słyszałem o takim tanim ociepleniu podłogi - co o tym myślicie?
    > Trochę mi się to wapno nie podoba, trociny są też łatwopalne.

    Palnością bym się tutaj nie przejmował za bardzo ale zdolnością trocin do
    łapania i trzymania wilgoci.

  • 3. Data: 2010-06-21 08:13:15
    Od: "Kazimierz Debski" <k...@o...eu>

    > Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    Bardzo powszechnie stosowany materiał w moich okolicach (zachodnia Małopolska) w
    latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Pewnie w innych
    rejonach i we wcześniejszych latach też było to stosowane.
    Wapno zapobiega mnożeniu się robactwa w trocinach. A trociny stanowią izolację
    cieplną.
    Ludzie w takich domach mieszkają do dziś i żyją, więc nie ma się co martwić wapnem.

    Kazek

  • 4. Data: 2010-06-21 10:32:29
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-06-20 22:26, J-L-F pisze:

    > Właśnie, słyszałem o takim tanim ociepleniu podłogi - co o tym myślicie?
    > Trochę mi się to wapno nie podoba, trociny są też łatwopalne.

    Kiedys produkowano supremy. Trociny wstepnie obrobione wapnem a pozniej
    cementowane w płyty. Zreszta sam to mam pod wylewką (budownictwo lat 80)