  • 11. Data: 2016-01-24 19:27:41
    Temat: Re: odstające płytki ścienne
    Od: nadir <n...@h...org>

    > https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/L
    azienka

    Gdybam, ale może da się nalać tam od góry jakiegoś kleju o konsystencji
    sraczki i dociśnięcie całości. Ma szanse to trzymać?

  • 12. Data: 2016-01-24 19:43:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 19:28:24 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Gdybam, ale może da się nalać tam od góry jakiegoś kleju o konsystencji
    > sraczki i dociśnięcie całości. Ma szanse to trzymać?

    Jezeli to wloskie plytki z rzadkiej kolekcji z pozlacanymi fugami,
    proponuje podejsc od tematu z drugiej strony. Czyli skuc od drugiej strony
    sciane i wymurowac od nowa, rownajac do plytek :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2016-01-25 01:40:31
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 24.01.2016 o 19:27, nadir pisze:
    azienka

    > Gdybam, ale może da się nalać tam od góry jakiegoś kleju o konsystencji
    > sraczki i dociśnięcie całości. Ma szanse to trzymać?

    Ma. Zrobiłem kiedyś podobną akcję używając silikonu w tubce, ale u mnie
    dało się to odchylić na tyle żeby wprowadzić ten silikon gdzie trzeba.
    Ja bym spróbował kleju poliuretanowego wysokowodoodpornego soudala.
    Koszt niewielki - 14 zl w casto za 0.25l, klej o konsystencji rzadkiego
    miodu, lekko pieniący się w trakcie wiązania. Nalać, rozmazać paskiem
    tektury, docisnąć na 2-3h.
    --
    M.

  • 14. Data: 2016-01-25 21:27:57
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2016 o 01:40, MK pisze:

> [...]
    > Koszt niewielki - 14 zl w casto za 0.25l, klej o konsystencji rzadkiego
    > miodu, lekko pieniący się w trakcie wiązania. Nalać, rozmazać paskiem

    Właśnie dzisiaj zdjęłam te płytki ze ściany. :-(
    Bardzo dużo było tej zaprawy. Nie umiem stwierdzić klej czy beton.
    Jedną z płytek moczyłam w wodzie i dało sie ją odbić, bez uszkodzeń, od
    zaprawy.
    Próba na dwóch następnych nie dała już takiego rezultatu. Trzy się mocno.

    Krycha.

  • 15. Data: 2016-01-25 21:50:06
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-21 o 23:22, Krycha pisze:

    > Czy jest sprawdzona przez Was metoda, na bezpiecznie zdjęcie
    > ze ściany płytek, które odkleiły sie od podłoża na całej wysokości (trzy
    > rzędy) i na szerokości (sześciu płytek).
    A nie lepiej podkleić?
    Wydłub dziurę i wstrzyknij klej strzykawką ewentualnie z użyciem wężyka
    dla przedłużenia. Klej polimerowy Dragon rozcieńczony denaturatem
    (najlepiej białym) daje radę.
    http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductD
    etail/2003011923212
    Jacek