  • 1. Data: 2009-03-30 10:41:29
    Temat: ogrodzenie z blachy
    Od: "adam" <w...@d...lo>

    Znajomy ma warsztat stolarski i dziwnych sąsiadów. Jest jakieś prawo które
    zabroniłoby znajomemu postawienie np w odległości 4m od ogrodzenia sąsiada
    wysokiego ogrodzenia z blachy np. na 8 metrów?

  • 2. Data: 2009-03-30 10:55:43
    Temat: Re: ogrodzenie z blachy
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    adam <w...@d...lo> napisał(a):

    > Znajomy ma warsztat stolarski i dziwnych sąsiadów. Jest jakieś prawo które
    > zabroniłoby znajomemu postawienie np w odległości 4m od ogrodzenia sąsiada
    > wysokiego ogrodzenia z blachy np. na 8 metrów?

    Sposób ogradzania określa plan zagospodarowania przestrzeni.
    Do tego ogrodzenia powyżej 2,20 m należy zgłaszać do swojego powiatu.
    8 metrowe ogrodzenia z blachy - zastanawiał się ten twój znajomy ile to waży i
    ile musi wytrzymać kiedy zacznie mocno wiać?? Coś mi ten pomysł za mocno się
    nie podoba, jakby ktoś mi zbudował przez płot coś takiego to bym natychmiast
    zgłosił do odpowiednich organów z bardzo dużą szansą, na nakaz rozebrania
    czegoś takiego. Przecież mocny powiew wiatru i leży coś takiego u mnie na
    podwórku.
    Poza tym musiałby mieć uprawnienia do prac na wysokości, żeby postawić takie
    ogrodzenie.

  • 3. Data: 2009-03-30 13:18:12
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Moj dom bedzie nizszy.

    Dy

  • 4. Data: 2009-03-30 17:41:38
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "adam" <w...@d...lo> napisał w wiadomości
    > Znajomy ma warsztat stolarski i dziwnych sąsiadów. Jest jakieś prawo które
    > zabroniłoby znajomemu postawienie np w odległości 4m od ogrodzenia sąsiada
    > wysokiego ogrodzenia z blachy np. na 8 metrów?

    a nie lepiej 3 rzedy tuii lub wierzby.
    Jesli chce zeby szybko roslo 2 m/rok to tylko wierzba.

  • 5. Data: 2009-03-30 17:48:59
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 12:41:29 +0200, adam napisał(a):

    > Znajomy ma warsztat stolarski i dziwnych sąsiadów. Jest jakieś prawo które
    > zabroniłoby znajomemu postawienie np w odległości 4m od ogrodzenia sąsiada
    > wysokiego ogrodzenia z blachy np. na 8 metrów?

    Faktycznie, dziwne ludzie - jęk pił i walenie młotków przez cały dzień jest
    takie fajne, a pył i trociny to przecie czysty nawóz.

    8 metrów to "lekka" przesada, ale może pomyśleć o drogowych panelach
    dźwiękochłonnych - sąsiedzi będą wdzięczni, zwłaszcza jeśli stolarz ma
    działkę od północy

    T.

  • 6. Data: 2009-03-30 19:22:53
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > 8 metrów to "lekka" przesada, ale może pomyśleć o drogowych panelach
    > dźwiękochłonnych - sąsiedzi będą wdzięczni, zwłaszcza jeśli stolarz ma

    No coz ja tez mam dziwnych , kupili dzialki tak jak i ja pod zabudowe
    rzemieslniczo mieszkaniowa no i maja piekne wielkie ogrody.
    No cóz ,ja stolarzem jestem :)
    Drudzy tacy kupili dzialki pod lotniskiem w Kobylnicy pod Poznaniem po
    obnizonych cenach,a teraz domagaja sie zeby lotnisko zamknąc :)
    pozdrawiam wszelkich dziwnych i niedziwnych sąsiadów
    R.

  • 7. Data: 2009-03-31 09:57:25
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Ja nie mówię, że to źle mieć warsztat tam, gdzie wolno. Ale też nie dziwię
    się sąsiadom, że im przeszkadza. Jedyne wyjście - odizolować się dobrym
    płotem. Jeśli przypadkiem będzie dogodnie usytuowany, to można pod nim
    winorośl posadzić i połączy się przyjemne z pożytecznym

    T.