  • 1. Data: 2009-02-09 23:20:58
    Temat: opinia o wiertarce boscha GBH 2-26 DFR
    Od: jarosław <j...@g...com>

    co sądzicie o wiertarce boscha GBH 2-26 DFR

    http://pronarzedzia.pl/pl/productDetails/99-Bosch%20
    Professional-M%C5%82ot-udarowo-obrotowy-GBH-2-26-DRE
    -Professional.html

    czy warta jest tych pieniędzy ?

  • 2. Data: 2009-02-09 23:32:55
    Temat: Re: opinia o wiertarce boscha GBH 2-26 DFR
    Od: b...@g...com

    On 10 Lut, 00:20, jarosław <j...@g...com> wrote:
    > co sądzicie o wiertarce  boscha GBH 2-26 DFR
    >
    > http://pronarzedzia.pl/pl/productDetails/99-Bosch%20
    Professional-M%C5...

    > czy warta jest tych pieniędzy ?

    U mnie sprawdza się świetnie od roku. Mam firmę budowlaną. Narzędzie
    bardzo wygodne w użyciu (posiada wymienny uchwyt). Ma duży moment
    obrotowy. U mnie się sprawdziła. Jest warta swej ceny.

  • 3. Data: 2009-02-09 23:42:27
    Od: "endriu" <m...@w...pl>

    nie prowadzę firmy, buduję dom
    kupiłem w cast taką lepszą z CHRL - nazwy nie pamiętam - z młotem chyba
    2,7jula (bosh miał 3,5) - za 280zl
    i chodzi jak rakieta- dla mnie styka

  • 4. Data: 2009-02-10 06:56:55
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > co sądzicie o wiertarce boscha GBH 2-26 DFR

    bardzo dobry sprzet! Objechalem tym pol budowy i zasuwa dalej. Warto za nia
    tyle zaplacic, ale uwazaj na podrobki, to dosc popularny model w ChRL.
    Co do tanszych odpowiednikow typu toya, nie ma porownania. Mialem okazje
    pracowac w jednym czasie tym boschem i jakas mega wypasiona mlotowiertarka
    za 200zl z castoramy. Niby parametry miala lepsze, ale tylko na papierze. W
    praktyce udar jakis mizerny.
    Jesli potrzebujesz sprzetu na pare dziurek pod obrazki, szkoda kasy. Ale
    jesli planujesz wieksze roboty bosch bedzie dobrym wyborem.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-02-10 21:14:15
    Od: Robert <r...@p...wroc.pl>

    jarosław pisze:
> [...]
    >
    > http://pronarzedzia.pl/pl/productDetails/99-Bosch%20
    Professional-M%C5%82ot-udarowo-obrotowy-GBH-2-26-DRE

    Witam

    Używam na swojej budowie już prawie dwa lata i jestem zadowolony.
    Polecam rozważenie zestawu z dodatkowym uchwytem dla standardowych
    wierteł - w praktyce dość często mi się to przydaje. Jedynie co odradzam
    to używanie jej jako mieszadła (raz musiałem użyć gdy moja poczciwa
    Celma odmówiła posłuszeństwa i mam wrażenie że od tego czasu bicie na
    długich wiertłach coś jakby większe się zrobiło)

    pozdrawiam
    Robert

  • 6. Data: 2009-02-11 18:52:41
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > czy warta jest tych pieniędzy ?

    jak nie kupisz chinskiej falszywki :) to warto :)
    mialem taka(tylko model 2- 24 jesli mnie pamiec nie myli) w swojej firmie i
    tyle ile ona stropow w blokach przewiercila(22mm srednicy:) to szkoda mowic.
    po kilku latach chyba szczotki byly wymianiane i to wszystko.

    teraz koledze polecilem podobny model na budowe i jest zachwycony :)
    kuje, wierci :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 7. Data: 2009-02-12 17:41:23
    Od: jarosław <j...@g...com>

    On 10 Lut, 22:14, Robert <r...@p...wroc.pl> wrote:
    > jarosław pisze:> co sądzicie o wiertarce  boscha GBH2-26DFR

    0Professional-M%C5...

    Kupiłem więc ją na http://pronarzedzia.pl . Tam dobra cena ale
    zobaczymy czy to nie ściema i czy ją dostane. i czy to nie podróba

  • 8. Data: 2009-02-17 14:12:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 15:20:58 -0800 (PST), jarosław napisał(a):

    > co sądzicie o wiertarce boscha GBH 2-26 DFR

    Kupilem dzisiaj, z tym ze model DRE a nie DFR. Roznia sie tym, ze moja nie
    ma wymiennego uchwytu.
    Zobaczymy jak sie bedzie sprawować :)
    Pierwsze wrazenie... Wygodnie sie uklada w dloni i jest leciutka.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2009-02-17 14:19:15
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Kupilem dzisiaj, z tym ze model DRE a nie DFR. Roznia sie tym, ze moja nie
    > ma wymiennego uchwytu.

    pamietajcie o przedluzeniu gwarancji do 3 lat po zarejestrowaniu sie na
    stronie boscha. Tak na wszelki wypadek chyba warto :)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2009-02-17 20:06:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 15:19:15 +0100, Tomek napisał(a):

    > pamietajcie o przedluzeniu gwarancji do 3 lat po zarejestrowaniu sie na
    > stronie boscha. Tak na wszelki wypadek chyba warto :)

    To byla pierwsza czynnosc jaka zrobilem po powrocie do domu :)

    --
    best regards,
    scream