  • 31. Data: 2014-01-08 10:21:54
    Temat: Re: osuszenie ściany mikrofalami?
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Frez" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lahe90$pno$1@news.dialog.net.pl...

    > Mikrofalujemy tak długo, aż para wylezie na zewnątrz- kwestia prób.

    Jaka jest głebokość wnikania fali elektromagnetycznej o f ok 2,45 GHz?

    J.

  • 32. Data: 2014-01-08 13:28:46
    Temat: Re: osuszenie sciany mikrofalami ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    A nie wiesz biedaku, jaka jest pomiędzy nimi "drobna" różnica?

    -----

  • 33. Data: 2014-01-08 21:06:48
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-08 10:21, Jan Koval pisze:

    > Jaka jest głebokość wnikania fali elektromagnetycznej o f ok 2,45 GHz?
    >
    > J.
    HGW, też mnie to zastanawia. W gęstozbrojonym żelbecie pewnie niska,
    w ścianę z tynkiem na siatce Rabitza pewnie blisko zero, a w drewnie
    wlezą głębiej...

  • 34. Data: 2014-01-09 01:05:44
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-08 21:06, Frez pisze:

    > HGW, też mnie to zastanawia. W gęstozbrojonym żelbecie pewnie niska,
    > w ścianę z tynkiem na siatce Rabitza pewnie blisko zero, a w drewnie
    > wlezą głębiej...

    Wifi ma 2,4 GHz moce nieporównywalnie niższe a mimo to przez ścianę
    grubości około 0,6 m bez większych problemów przenika.

  • 35. Data: 2014-01-09 09:50:17
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    BQB wrote:

    > Wifi ma 2,4 GHz moce nieporównywalnie niższe a mimo to przez ścianę
    > grubości około 0,6 m bez większych problemów przenika.

    a skąd wiesz że nie naparza dookoła? u mnie za ścianą 30cm ledwo jest
    zasięg i często zrywa

    jeffrey

  • 36. Data: 2014-01-09 17:10:23
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-09 09:50, Jeffrey pisze:

    > a skąd wiesz że nie naparza dookoła? u mnie za ścianą 30cm ledwo jest
    > zasięg i często zrywa

    Byłoby znacznie trudniej dookoła - 10m powietrzem, potem ściana 0,3m
    wychodzi na zewnątrz, potem musi znów przejść przez ścianę 0,3m i 10m
    powietrzem. Być może u Ciebie są słabe antenki (np. laptopowe) u mnie
    działa to AP-AP.

  • 37. Data: 2014-01-10 09:17:44
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    WiFi nie jest głupie, woli przejść wentylacją, rurami i szparami w drzwiach, niż
    przez betonową ścianę.

    -----

  • 38. Data: 2014-01-10 09:56:46
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > wychodzi na zewnątrz, potem musi znów przejść przez ścianę 0,3m i 10m
    > powietrzem. Być może u Ciebie są słabe antenki (np. laptopowe) u mnie

    Chcesz powiedzieć, że mikrofale w jedzeniu przenikają na głębokość 2.5 cm a przez
    beton przechodzą jak przez powietrze?

    J.

  • 39. Data: 2014-01-10 10:02:09
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "t-1" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Frez" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Sam magnetron raczej nie zadziała, podejrzewam brak dopasowania falowego.
    > Musiał byś podłączyć do wyjścia odpowiednio dobraną antenę.
    > A może wyrwij drzwiczki i przystaw mikrofalówkę do ściany.
    > Tylko czy uchroni cię to też przed przypaleniem sobie klejnotów lub gałek
    > ocznych?.

    W mikrofalówce będzie też antena, bo w końcu musi być dopasowanie do grzania
    powietrza i jedzenia.
    Tyle, że jaka jest szerokość wiązki wyjściowej i ile razy trzeba przekładać by
    wysuszyć 1 m kw ściany.
    I ile ten 1 m kw będzie kosztował.

    J.

  • 40. Data: 2014-01-10 10:24:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2014 09:56, Jan Koval pisze:

    > Chcesz powiedzieć, że mikrofale w jedzeniu przenikają na głębokość 2.5 cm
    > a przez beton przechodzą jak przez powietrze?

    No, jeśli postawisz ścianę z betonu i ścianę z bekonu, to na pewno
    lepiej mikrofale przenikną przez tę betonową.