  • 41. Data: 2014-01-10 19:03:57
    Temat: Re: osuszenie ściany mikrofalami?
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-10 09:17, 666 pisze:
    > WiFi nie jest głupie, woli przejść wentylacją, rurami i szparami w
    > drzwiach, niż przez betonową ścianę.
    >

    > -----

    Tak czy siak, trzeba by ostrzec potencjalnego sąsiada zza ściany, żeby
    ubrał jakieś wdzianko z alufolii

  • 42. Data: 2014-01-11 12:10:12
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Bez jaj.

    -----

  • 43. Data: 2014-01-11 14:35:26
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 stycznia 2014 17:07:47 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
    > Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
    > magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
    > wilgoć w murze, czy nie?

    Słyszałam o takim wykorzystaniu mikroweli do wybicia korników z boazerii.
    Więc pewnie i tu się da.
    A jeśli chodzi o szybkość to czy pamiętasz o tym, że schładzanie to nic innego jak
    odparowywanie? Może na przemian z mikrofalówką otwieraj lodówkę? (ej, żart
    taki...)Kiedyś, kiedyś współpracowałam z dr. Łukjanikiem z Politechniki Wrocławskiej,
    który zajmował się elektrycznym osuszaniem murów. W mur wbijał elektrody.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 44. Data: 2014-01-11 19:40:42
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-11 12:10, 666 pisze:
    > Bez jaj.
    >

    > -----

    Bez jaj będzie jak nie ubierze;-)

  • 45. Data: 2014-01-12 00:00:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jan 2014 19:40:42 +0100, Frez napisał(a):

    > Bez jaj będzie jak nie ubierze;-)

    Bo jaja wybuchają :-)))
    --
    XL