  • Data: 2009-01-23 00:23:17
    Temat: panele lub deska na ogrzewaniu podłogowym
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pokoj dzienny w budowanym domu mam atrialny
    od 4m przy scianach do 6 m w centrum wysokosci
    Przewidziane jest ogrzewanie podlogowe oraz kominek
    ale bardzo lubie wyciagnac sie wieczorem i rozprostowac kosci
    na twardej podlodze.
    Plytki sa zimne w odbiorze wolabym polozyc tam panele
    dla wygody kladzenia oraz pozniej eksploatacji.
    Ale panele podobniez nie bardzo sie nadaja na ogrzewanie podlogowe
    bo sa za cienkie i maja sklonosc do wylamywania sie na zamkach
    nawet gdy sa przyklejone do podloza a nie w wersji plywajacej.
    Z kolei deska barlinecka czy inne tego typu maja coprawda grubsze
    a przez to wytrzymalsze zamki ale za bardzo tlumia grzanie.
    Reasumujac : KTO MA I JAK SIE JEMU TO SPRAWDZA W PRAKTYCE
    drewniane lub drewnianopodobne pokrycie nad ogrzewaniem podlogowym
    Prosze bardzo o Wasze doswiadczenia i opinie.
    Wiem,ze plytki bylyby najlepsze ale planuje je tylko w lazienkach i
    ciagach komunikacyjnych
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/