  • 1. Data: 2011-11-01 17:41:35
    Temat: piec Vaillant
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    Mam 2 funkcyjny piec Vaillant VUW 242 turbo tec z zamkniętą komorą spalania
    . Nie podłączyłem jeszcze termostatu pokojowego do pieca , i jeśli na piecu
    ustawię temp 40 stopni to on się włączy i wyłączy przy osiągnięciu zadanej
    temp. Kiedy przestawiam temp na 30 stopni nie zauważam załączenia pieca
    nawet przy temp 11 stopni . Pytanie czy z piecem coś nie tak ? , czy tak
    poprostu ma być ? . Jeden z instalatorów przebąkiwał ze tak się może zdażyć
    jak dam 30 stopni lecz nie umiał wytłumaczyć dlaczego , więc nie wiem czy mu
    wierzyć .

  • 2. Data: 2011-11-01 19:54:09
    Temat: Re: piec Vaillant
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "wojciech" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak ? , czy tak poprostu ma być ? . Jeden z instalatorów przebąkiwał ze
    > tak się może zdażyć jak dam 30 stopni lecz nie umiał wytłumaczyć dlaczego

    To chyba jakieś zabezpieczenie aby kocioł nie palił w temperaturach poniżej
    punktu rosy.
    Ja mam VUW240 i czegoś takiego nie mam bo to kocioł z otwartą komorą ale u
    ciebie z zamkniętą więc pewnie chodzi o ograniczenie korozji.

    Marek