  • 1. Data: 2011-10-30 20:51:52
    Temat: grafitowa dachowka i szare rynny - zdjecia poszukiwane
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Czy posiadacie moze do grafitowego dachu srebrne lub szare rynny?
    Bede bardzo wdzieczny za przeslanie fotek ew. linkow! Z gory dzieki! pozdr.
    J.

  • 2. Data: 2011-10-31 08:37:26
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam. Czy posiadacie moze do grafitowego dachu srebrne lub szare rynny?
    > Bede bardzo wdzieczny za przeslanie fotek ew. linkow! Z gory dzieki!
    > pozdr. J.

    ja mam czarne :]

  • 3. Data: 2011-10-31 09:11:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Paź, 21:51, "kyte" <k...@n...com> wrote:
    > Witam. Czy posiadacie moze do grafitowego dachu srebrne lub szare rynny?
    > Bede bardzo wdzieczny za przeslanie fotek ew. linkow! Z gory dzieki! pozdr.

    Grafit do grafitu:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=2193

    Ale dla mnie grafit to szary wiec pasuje :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-10-31 10:01:43
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Witam. Czy posiadacie moze do grafitowego dachu srebrne lub szare rynny?
    > Bede bardzo wdzieczny za przeslanie fotek ew. linkow! Z gory dzieki!

    Za ok. 3 tyg. bede miał montowane tytan-cynk do ciemnoszarego Euronitu.

    pozdr.
    mihal

  • 5. Data: 2011-11-01 07:50:35
    Od: Alex <p...@g...com>

> [...]
    > Bede bardzo wdzieczny za przeslanie fotek ew. linkow! Z gory dzieki! pozdr.

    Może to: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6sA_gz7cMD
    CFj3Tt1zEOeWBugJScFKmxYKcShChH7rQDVD9mYLHtXDyKCug
    Ale trochę słabo z dachówką.

    --
    http://2011eu.eu

  • 6. Data: 2011-11-02 17:46:41
    Od: januszgazda <j...@b...pl>

    Moze to będzie pomocne
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/fQ7E_NB_lWjADL
    0Pf97eVw?feat=directlink
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/fXP5rv9tv27jlI
    2cMoBRNg?feat=directlink
    Jak będę miał czas to więcej znajdę, o ile tych zdjęć będzie za mało :)

  • 7. Data: 2011-11-02 17:49:59
    Od: januszgazda <j...@b...pl>

    Może te linki będą pomocne:
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/fXP5rv9tv27jlI
    2cMoBRNg?feat=directlink
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/fQ7E_NB_lWjADL
    0Pf97eVw?feat=directlink
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/N7CEh9cOyBsmML
    LGJxZk1Q?feat=directlink
    Jakby było za mało, to proszę dać znać - poszukam więcej przykładów :)