  • 51. Data: 2009-01-12 22:23:28
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: "JarekM" <j...@w...pl>

    > Zapewne te same - Wapienica Bielsko-Biała.
    > http://www.globus-wapienica.eu/aktualnosci.html
    >
    > Nota bene - dalej jednoosobowa spółka Skarbu Państwa.
    > ------------------

    Ops , miałem na myśli zakłady VIS ( d. Świerczewski) w W-wie.
    Jednak nie wpadnę popytać, za daleko :-(

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 52. Data: 2009-01-12 22:40:15
    Od: "JarekM" <j...@w...pl>

> [...]
    > byc ciekawa informacja :)
    > Jak dla mnie szpadel Fiskars ma podstawowa zalete - mam go juz 3 lata i
    > ciagle jest ok, wczesniej poszlo kilka innych szpadli, niektore w ciagu
    > godziny od kupienia. Taki supermarketowy badziew. A kupilem go po tym jak
    > ktos mi sprezentowal siekiere Fiskars do rabania drewna do kominka.
    > Wczesniej uzeralem sie ciagle z siekiera, ktora na przemian trzeba bylo
    > ostrzyc lub naprawiac trzonek. Po tych zakupach zainwestowalismy w grabki
    > Fiskarsa, grabki jak to grabki, dzialaja :)
    kupilem po
    > pozytywnych doswiadczeniach z ich sprzetem. I powiem ci, ze teraz jakbym
    > mial kupowac jakies narzedzia do ogrodu to nawet bym nie spojrzal w
    > kierunku innej firmy. Moze sa drodzy, ale co to za roznica, ani szpadla
    > ani pily nie kupuje sie codziennie (znaczy kupuje sie jesli kupujesz
    > hipermarketowe badziewie), wiec czy wydam na cos 100 czy 300zl to zadna
    > roznica, a mam przynajmniej komfort pracy.
    ----------------------------
    Witam
    Jak znajdę orgastyczne narzędzie ( nie mylić z narządem) dam znać Grupie :-)

    No dobrze, przekonałeś mnie do Fiskarsa, a moje dotychczasowe doświadczenie
    uznaje za niebyłe.
    Muszę kupić piłę i siekierę głównie do przygotowania drewna do kominka i
    pozostałości drewniane po budowie pociąc.
    Polegając na Twoich opiniach swoje zainteresowanie skieruję w stronę tej
    firmy.
    Przyznam że wcześniej wiele dobrego słyszałem o produktach Fiskarsamy, moje
    doświadczenie było inne, jesteś kolejną zadowloną osobą , więc większość
    chyba ma rację, a ja zwyczajnie nie zajarzyłem że mam super sprzęt w rękach.
    Widziałem w supermarkecie (Liroy) te narzędzia ale wybór był baaaardzo
    skąpy.
    Poszukam specjalistycznego sklepu.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 53. Data: 2009-01-12 23:50:43
    Od: "JarekM" <j...@w...pl>

    > Bardzo dobre pily to pily Jack. Nie wiem czy wystepuja jeszcze pod ta
    > marka, bo wykupil ich Irwin i teraz byc moze pod nazwa Irwina. Jezeli
    > chcesz ciac jak Sok, to musiz miec dobra pile, bo to wszystko co napisal
    > to prawda. Pytanie tylko co kto lubi.
    >
    > Pozdro.. TK
    ------------------------------------
    Witam
    Dziekuję za info, bedę szukał wymienionych przez Ciebie.
    Kilka postów niżej kolega Fiskarsa chwali,a Ty też potwierdzasz.
    Coś w tym musi być ...

    Dzięki i pozdrawiam
    Jarek

  • 54. Data: 2009-01-14 10:22:28
    Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl>

    JarekM pisze:

> [...]
    > Widziałem w supermarkecie (Liroy) te narzędzia ale wybór był baaaardzo

    To i ja się podepnę do chwalących Fiskarsa. Zaczynałem od... nożyczek ;)
    Potem mała piłka ogrodowa do przycinania gałązek, duża siekiera - łupacz
    i mniejsza do szczapek, szpadle, widły, noże kuchenne i wreszcie...
    patelnia. Mogę potwierdzić, że to dobra firma. Wysoka jakość materiałów
    (rozwaliło mnie zdjęcie traktora stojącego na zgiętej rękojeści siekiery
    ;)) i legendarna wręcz ergonomia. Zgiąłem szpadel owszem, przy
    wykopywaniu korzeni rokrzaczonej wierzby, ale dwa następne szpadle z
    drewnianym trzonkiem pękły. Żałuję, że nie robią samochodów ;)

    Siekierą Fiskarsa drewno można łupać nawet trzonkiem ;)
    http://nazca.com.pl/pub/smoczysko/fis.jpg

    --
    richo