  • 1. Data: 2009-01-09 23:10:25
    Temat: Woda z centrali
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Używam centrali Daytona i zauważyłem na obudowie (łączenie blach) wycieki
    wody. Sprawdziłem odprowadzenie skroplin i jest OK. Wydaje się, że centrala
    jest słabo ocieplona i następuje kondensacja pary wodnej. Spotkał sie ktoś z
    tym? Docieplić dodatkowo?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-09 23:44:43
    Temat: Re: Woda z centrali
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > wody. Sprawdziłem odprowadzenie skroplin i jest OK. Wydaje się, że
    > centrala jest słabo ocieplona i następuje kondensacja pary wodnej. Spotkał

    A nie po to niektóre mają elektryczne nagrzewnice aby zimą tego efektu nie
    było jak jest za duża różnica temperatur??

    --
    Mariusz