  • Data: 2016-11-07 16:12:37
    Temat: plyta gazowa - montaz a gwarancja?
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    chce kupic plyte gazowa, zwykla, pod butle 11 l.
    pani sprzedajaca w zacnym sklepie poinformowala mnie ze gwarancja na taka
    kuchnie
    jest zalezna od tego czy zamontuje ja 'gazownik' czy nie....
    yyyy?
    wymiana 4 dysz i podlaczenie weza to jest takie hallo ze wymaga uprawnien
    gazowniczych czy jak to sie tam zwie...?
    no nawet jesli tak - to czy producent, sklep, moga sie wysrac na gwarancje
    jesli podlacze to sam?
    thx....