  • Data: 2009-02-22 10:27:09
    Temat: połączenie fundamentu z płytą podłogi
    Od: "KS" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem na etapie poszukiwania wykonawcy który będzie stawiał mi dom.
    Człowiek z którym ostatnio rozmawiałem o ewentualnej budowie zaproponował
    aby warstwe podkładowa podłogi na gruncie
    wylać nie wewnątrz bloczków, tylko na bloczkach.
    Czyli mając wyciągnięte ściany fundamentowe, szalujemy na około 10 cm
    zewnętrzne sciany budynku, zbroimy i lejemy całość prawdopodobnnie betonem
    mocniejszym niz B10.
    O ile dobrze zrozumialem to główną zaletą takiego rozwiazania byłoby to że
    ścianki działowe postawione na takiej płycie nie siadają (brak pęknięć pod
    sufitem, czy gdzie tam jeszcze).
    Czy ktos może się wypowiedzieć na temat wad i zalet obydwu rozwiązań?

    Pozdrawiam
    K.S.