  • 51. Data: 2009-07-14 19:01:22
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RudeBoy wrote:

    > Mam dwóch "pompiarzy" w okolicy.
    > U jednego właśnie rośnie hałda drzewa do kominka na najbliższą zimę a
    > drugi buduje drewutnie :)
    > Oboje uwielbiają palić w kominku...

    oni palą rekreacyjnie.

  • 52. Data: 2009-07-14 19:02:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RudeBoy wrote:

    > Mi by przeszkadzało...
    > Bo w dzień zdrowa temp. to ok 20-21 stopni. Więc rano jakbym miał 16
    > to już jest za zimno...

    miałbyś odwrotenie rano 24 i podłoge kótra parzy w stopy a wieczorem 16 :)

  • 53. Data: 2009-07-14 19:02:50
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    > Mam dwóch "pompiarzy" w okolicy.
    > U jednego właśnie rośnie hałda drzewa do kominka na najbliższą zimę a
    > drugi buduje drewutnie :)
    > Oboje uwielbiają palić w kominku...

    HAHAHAHA, u moich jest to samo :-) Drewutnia i s stosy drewna hahaha :-)
    Jeszcze dodam, że w zimie widzę ich w tej charakterystycznej pozycji z
    siekierą :-) Czym zimniej i więcej śniegu tym częściej ich widzę z okna :-)

  • 54. Data: 2009-07-14 19:42:42
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 18:19:48 +0200, Jacek \"Plumpi\" napisał(a):

    > opłacało, ponadto problem jest taki, ze teran jest już zagospodarowany
    > (kostka, drzewka, ogrodzenia).
    Drzewka i wymiennik gruntowy nie chodza w parze.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 55. Data: 2009-07-14 20:12:47
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kiki <c...@v...ts> napisał(a):

> [...]
    > siekierą :-) Czym zimniej i więcej śniegu tym częściej ich widzę z okna :-)

    Jak Ci nie zależy na dobrej relacji ze sąsiadem kup mu farelkę na święta ;))
    pzdr., PB

  • 56. Data: 2009-07-14 20:29:41
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > oni palą rekreacyjnie.

    Ta pewno... Rekreacyjnie dzien w dzien dym z komina leci zima... aha...
    ladna mi rekreacja..

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 57. Data: 2009-07-14 20:31:17
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > miałbyś odwrotenie rano 24 i podłoge kótra parzy w stopy a wieczorem 16 :)

    I 14 kocyków... i pidżame z polara 300

  • 58. Data: 2009-07-15 00:08:41
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Ja mam czasami i podłogówkę i kaloryfer i doszedłem do wniosku, że
    > najlepiej jest ustawic podłogówkę tak aby aby tylko była letnia dla stóp,

    Kiki, ale taka wlasnie powinna byc podlogowka, prawie niewyczuwalna dla
    stop. Dobrze zrobiona powinna ogrzac caly dom, zrobiona oszczednie nie
    wystarczy.

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2009-07-15 00:18:45
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > zwłaszcza gdy za samo przyłącze chcieli kilka tysięcy....
    > a tak mam bezpieczniejszy dom, tani w eksploatacji :)

    Bezpieczny nie dla tego ze nie masz gazu, a tylko do czasu jak wykopia gaz w
    ulicy przy Twoim domu.
    Pare lat temu byl gdzies wybuch gazociagu i niestety zgina ktos w domu bez
    tego gazu.

    Pozdro.. TK

  • 60. Data: 2009-07-15 06:07:16
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 14 Lip, 21:42, Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> wrote:

    > Drzewka i wymiennik gruntowy nie chodza w parze.
    >
    > --
    A czemu?