  • 191. Data: 2009-07-21 16:46:34
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:48:58 +0200, kris napisał(a):

    > Kiki ja o Twoich fotkach pisałem- fotkach pokazujacych spartaczona
    > robotę.;))

    A Kiki nawiązuje do tego, co Marek robi, czyli do fotografii.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 192. Data: 2009-07-21 18:34:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Kiki ale ja tam często widuje kierbuda, na prawdę.
    > Może nawet to ten z Dubaju;)))
    > I przestań bywać na budowie, zaufaj kierbudowi to widzisz co sie dzieje.
    > Zaraz tu ktoś napisze pewnie że inspektor nadzoru inwestorskiego winien
    > być
    > G...o prawda co to zmieni. To czasami ci sami ludzie.
    > A pózniej napisze: inwestor słabo płacił to słabo nadzorowałem.
    > A nie powinien brać wcale takiego zlecenia jak za mało płatne jest wg
    > niego

    Czysto teoretycznie, skad wiecie ze to pewny blad??
    Jest wiele budow gdzie przerywanie prac betonowych jest normalna rzecza i
    nie da sie po prostu zrobic tego inaczej. Przykladem sa wiezowce majace
    kilkaset metrow wysokosci.

    Pozdro.. TK

  • 193. Data: 2009-07-22 07:01:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jest wiele budow gdzie przerywanie prac betonowych jest normalna rzecza i
    > nie da sie po prostu zrobic tego inaczej. Przykladem sa wiezowce majace

    Może być i tak. Jedak te kilka betoniarek betonu na wieniec można ukręcić w
    pół dnia więc mogli rozpocząć od rana i spokojnie zalać cały wieniec za
    jednym zamachem;). Zrobili jak zrobili, dom pewnie ze 100lat wytrzyma i nie
    ma o co kopi kruszyć w sumie. Ten co tam będzie mieszkał nie widzi jak oni
    to wszystko budują(dom na sprzedaż) więc będzie spał spokojnie.

    Krzysiek

  • 194. Data: 2009-07-22 09:30:28
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    jednego

    > przecierz ja jestem zadowolony.

    I jakie masz dolne źródło i jaką pompę?

    MS

  • 195. Data: 2009-07-22 09:40:41
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Ja tego nie powiedziałem :-) Nawet przez myśl mi nie przeszło :-)

    Teraz ja pobawię się w cytaty:

    "Po prostu przestałem cie poważnie traktować za zdjecia pornograficzne :-)
    Tak cie to kręci fotografować małolaty ? Będziesz się tego wstydził za kilka
    lat. "

    To twoje słowa więc uważasz że zdjęcia Pauliny na stronie to pornogafia.

    > Natomiast dorosłego faceta fotografującego małolaty (dużo młodsze kobiety
    > od siebie) w wyzywających i wulgarnych pozach jest nie na miejscu :-)

    I tu się różnimy w zdaniach. Seksualność jest nie na miejscu? Bynajmniej.
    Czy mam erekcję patrząc na Paulinę - nie bo normalny facet do tego oprócz
    obrazków potrzebuje jeszcze innych bodźców.
    Czy odbieram te zdjęcia jako seksualne? Tak.
    Czy podobają mi się one? Tak (i to bardzo - Marku są super).Czy krępują
    mnie - nie bo kobiety są piękne.

    > Ja patrze na to przez pryzmat córki, która jakiś cap by usiłował namówić
    > do zdjęć pornograficznych.
    > Wolę żeby córka skończyła medycynę albo prawo :-)

    Ja skończyłem medycynę. I co z tego? To nie przeszkadza mi mieć innych
    hobby. Może dla niej hobby to modeling.
    Skąd wiesz że Marek ją namawiał do zdjęć EROTYCZNYCH? Może sama chciała.
    Generelanie za dużo z góry zakładasz.

    > Ile masz lat ?

    33 a co

    MS

  • 196. Data: 2009-07-22 09:44:02
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Dokładnie w całości popieram post, dokładnie tak jest.
    kiki - zanim wyzwiesz kogoś od głupców to się zastanów.

    MS

  • 197. Data: 2009-07-22 09:45:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > 33 a co

    Nooo, ...wiek chrystusowy ;-)

  • 198. Data: 2009-07-22 10:45:29
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Dokładnie w całości popieram post, dokładnie tak jest.
    > kiki - zanim wyzwiesz kogoś od głupców to się zastanów.

    Ciekawi mnie tylko czy na budowie Twojego domu np zgodziłbyś się aby Tobie
    wieniec lub co gorsze strop wylewali na raty.
    Wylanie takiego wieńca to kwestia kilku godzin i nie ma żadnego uzasadnienia
    aby robić to etapami.

    Krzysiek

  • 199. Data: 2009-07-22 13:06:37
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message

    > Ja skończyłem medycynę. I co z tego? To nie przeszkadza mi mieć innych
    > hobby.

    Jak jesteś lekarzem i masz inne hobby niż własna praca to jesteś słabym
    lekarzem :-)

  • 200. Data: 2009-07-22 16:56:47
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Jak jesteś lekarzem i masz inne hobby niż własna praca to jesteś słabym
    > lekarzem :-)

    Kiki, a marudzenie i krytykowanie wszystkiego to Twój zawód czy hobby, a
    może jedno i drugie ? :D