  • 21. Data: 2011-09-21 20:27:43
    Temat: Re: powieszenie umywalki na scianie z g-k
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 22:01:38 +0200, Artur Lew napisał(a):

    > Taki stelaz umocowalbys do bokow pionowych profili i do podloza.
    > Jasne czy potrzebujesz kolejnego renderu ?
    > :D

    Ta wersja jest jasna, natomiast co do Twoich renderow mam jedna watpliwosc
    - jak przykrecic pionowe wzmocnienia z profili do profilu poziomego, zeby
    sie trzymaly i polaczenie bylo sztywne?

    No i co z wypelnieniem profilu poziomego, niepootrzebne? A jesli dziury w
    nim sa przewiercone tuz przy krawedzi...?

    To sa dwie watpliwosci :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2011-09-21 20:45:32
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-21 22:27, Maciek pisze:
    > Ta wersja jest jasna, natomiast co do Twoich renderow mam jedna watpliwosc
    > - jak przykrecic pionowe wzmocnienia z profili do profilu poziomego, zeby
    > sie trzymaly i polaczenie bylo sztywne?
    Z racji ze od strony plytek nie ma szans to mozesz co najwyzej
    przykrecic go od gory za pomoca kawalka profilu UD do plyty.

    > No i co z wypelnieniem profilu poziomego, niepootrzebne? A jesli dziury w
    > nim sa przewiercone tuz przy krawedzi...?
    Tam wsuniesz od ktorejs ze strony plyte.
    Jak otwor wypadnie nawet na ich laczeniu to pamietaj po co sa pionowe
    profile UD na rysunku ;)
    Watpliwosci bedziesz mial zawsze i niestety dopoki nie otworzysz tej
    skorupy to bedzie gdybanie ;D
    Mysle ze z racji balaganu z rurkami wybierzesz wersje ze stelazem
    jakims. Jakbys poziomy profil mial otwarty od dolu to uda ci sie w niego
    od biedy wsunac oscieznicowy UA. Wtedy bedzie pewniej i latwiej. Jak nie
    to tez na styk da sie jakos przykrecic.

    Artur Lew

  • 23. Data: 2011-09-21 20:53:46
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Kupujesz umywalkę do postawienia na szafce i szafkę.
    Resztę pozostawiając zwolennikom rzeźby w gównie.
    Koniec.

  • 24. Data: 2011-09-21 21:01:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 22:45:32 +0200, Artur Lew napisał(a):

    > Z racji ze od strony plytek nie ma szans to mozesz co najwyzej
    > przykrecic go od gory za pomoca kawalka profilu UD do plyty.

    Od gory?
    Dobra, jestem tepy :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 25. Data: 2011-09-21 21:21:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 22:53:46 +0200, zapinio napisał(a):

    > Kupujesz umywalkę do postawienia na szafce i szafkę.
    > Resztę pozostawiając zwolennikom rzeźby w gównie.

    Probowalem przekonac zone. Dla wlasnego zdrowia psychicznego wole porzezbic
    w gownie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał