  • 1. Data: 2011-09-18 15:30:48
    Temat: przyzwoite okna PCV + montaż - w Gdańsku
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Witam.
    Czy możecie polecić jakąś ekipę która kompleksowo : zwymiaruje, wyceni,
    zdemontuje stare i zamontuje nowe okna z PCV przyzwoitej jakości? Chodzi o
    Gdańsk. Czy macie jakieś preferencje jakich producentów a ajkich unikać? Na
    co zwracać uwagę?
    Wiem, że bywają fachowcy osadzający na samą pianę bez kotw. Tego dopilnuję.
    Co więcej?
    Producenci piszą "szara uszczelka w standardzie" - w czym oprócz koloru jest
    lepsza od czarnej?

    Dawid

  • 2. Data: 2011-09-18 16:31:59
    Temat: Re: przyzwoite okna PCV + montaż - w Gdańsku
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Dawidus" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > dopilnuję. Co więcej?
    > Producenci piszą "szara uszczelka w standardzie" - w czym oprócz koloru

    Nie ma takiej firmy ani fachowca. To że jednemu zrobili nie oznacza, że i
    tobie zrobią.
    Oczy szeroko i przypilnować produkcji.