  • 1. Data: 2009-03-26 14:24:04
    Temat: poziomowanie miekkiej podlogi pod panele
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    witam,

    czy istnieje metoda, zeby wypoziomowac podloge pod deske barlinecka
    niekoniecznie za pomoca OSB czy podlogi na legarach?
    Chodzi o podloge na poddaszu, gdzie na glebie sa wypaczone juz troche
    deski. Metrow w sumie mam malo, wiec mysle o sklejce, ale moze daloby
    sie jakos styrodurem? a jakby tak polozyc gruby filc (i tak musze dac
    wygluszenie), na to plyta styrodurowa 5mm - to nierownosci desek sie
    zniweluja?
    nie chce OSB, bo nie chce smrodu ani chemikaliow od kleju.

    --
    bartek

  • 2. Data: 2009-03-26 14:25:28
    Temat: Re: poziomowanie miekkiej podlogi pod panele
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    bokomaru wrote:
    > nie chce OSB, bo nie chce smrodu ani chemikaliow od kleju.

    na tym zdjeciu:
    http://www.bokomaru.com.pl/wp-content/uploads/2009/0
    3/framework_1.jpg

    widac troche skale nierownosci
    generalnie nie przekracza 5mm przy sasiednich deskach

    --
    bartek

  • 3. Data: 2009-03-26 15:11:29
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik bokomaru napisał:
> [...]
    > zniweluja?
    > nie chce OSB, bo nie chce smrodu ani chemikaliow od kleju.

    A nie możesz tego wycyklinować ? byłoby trochę roboty, ale ręczną
    szlifierką taśmową czy czymś podobnym, może by zadziałało ?
    pzdr.
    rafał

  • 4. Data: 2009-03-26 15:28:39
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    rrr. wrote:
    > A nie możesz tego wycyklinować ? byłoby trochę roboty, ale ręczną
    > szlifierką taśmową czy czymś podobnym, może by zadziałało ?

    cykliną pewnie ciężko będzie zrobic poziom całości. sklejka + filc
    pewnie wyjdzie taniej, biorac pod uwage cene uslug (i koniecznosc
    dojechania na koniec swiata)

    --
    bartek

  • 5. Data: 2009-03-26 16:26:59
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "bokomaru" <b...@z...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    3/framework_1.jpg

    > widac troche skale nierownosci
    > generalnie nie przekracza 5mm przy sasiednich deskach

    Daj plyte pilsniowa miekka 10-20 mm i po klopocie
    zniweluje ci te 5 mm nierownosci i wygluszy
    no i bedzie duzo taniej niz filc
    pozdrawiam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

    Jezeli ma byc szybko i tanio to nie moze byc wysokiej jakosci,
    Jezeli ma byc wysokiej jakosci i szybko to nigdy nie bedzie tanio,
    A jesli na byc tanio i wysokiej jakosci to nigdy nie bedzie szybko.