    From: "brunet.wp" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: problem z cieknącym kominem
    Date: Mon, 4 Feb 2013 12:41:32 +0100

    Witam,

    Mój komin jest systemowy (Plewa), powyżej poziomu dachu ocieplony warstwą
    wełny (5cm), a na wełnę poszedł klej i siatka, nastepnie grunt (bodajże
    CT17, takie jakby białe mleczko). To wszystko cierpliwie znosi próbę czasu i
    kaprysy pogody od listopada 2011, więc ponad rok.

    Ostatnio zaczęło przeciekać przy jednym z kominów. Dzieje się tak po
    intensywnym deszczu.

    Obróbki są zrobione moim zdaniem dobrze. Na moje oko to wełna jest głównym
    problemem. Ona po prostu łapie wodę, która przesiąka przez nią i sączy się
    po kominie na dół.

    Jak zabezpieczyć wełnę? Czy drugi raz oblecieć gruntem, a może jakąś folią w
    płynie? A może jedynym rozsądnym wyjściem będzie położenie tynku? Jeśli tak,
    to jakiego? Takiego samego jaki się daje na elewacje?

    Tynk już dawno położyłbym na te kominy, ale chciałem to zrobić jednocześnie
    z wykonywaniem tynkowania elewacji aby się zgrać kolorystycznie. Jednak
    elewacji szybko nie zrobię, więc muszę przynajmniej zrobić te kominy.

    Pozdrawiam,
    BWP