  • Data: 2009-05-26 09:14:55
    Temat: Re: problem z proszkiem o prania
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rylen pisze:
    > No nie wiem czy to odpowiednia grupa...
    > Ostatnio żona kupiła jakiś proszek
    > do prania w markecie w "promocyjnej" cenie
    > no i okazuje się że trzeba go sypać dużo więcej
    > niż innego. Zdarza się już to nie pierwszy raz
    > że "wydajność" proszków jest nieporównywalna.
    > Jak sobie radzicie z zakupem proszków ?
    > Słyszałem że niektórzy przywożą z Niemiec
    > (Ja niestety "Ściana Wschodnia" i do granicy
    > to już wielka wyprawa.)Podobno na Allegro
    > można też kupić dobry proszek. Ale nigdy nie
    > próbowałem.
    > Czy znacie jakieś sposoby aby "uniknąć" takich
> [...]

    Na ogół nie piorę w proszkach, tylko w żelu (Persil gel, rożne rodzaje),
    bo nie zostawia śladów, proszek czasami daje białawy osad. Persil gel (i
    proszki) można kupić przez Internet. Kupujemy w sklepikach "towary z
    Niemiec" (poznańskie) największe opakowania, czyli 78+5 prań. Inną
    'chemię gospodarczą' podobnie, jakość na niemiecki rynek jest dużo
    lepsza, niż na wschodnie.
    --
    Basia