  • 1. Data: 2010-08-06 17:57:24
    Temat: przebudowa przydomowej oczyszczalni ścieków
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    mam POŚ, chcę zrobić rozsączanie w nowym miejscu, czy robię zgłoszenie
    jak przy montażu POŚ, czy też bez żadnych formalności robię coś co
    można nazwać remontem, modernizacją
    BTW panienka w starostwie nie potrafiła odpowiedzieć na to
    pytanie... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-08-06 18:27:33
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    j.googlegroups.com...
> [...]
    >można nazwać remontem, modernizacją
    >BTW panienka w starostwie nie potrafiła odpowiedzieć na to

    przebudowy tego nie ma chyba w wykazie co mozna robic na zgłoszenie.

    Zrobiłbym całkiem nowe zgłoszenie całkiem nowej oczyszczalni - a ze bedzie
    wykorzystywac czesciowo starą - nie ma takiego zakazu.

    b.

  • 3. Data: 2010-08-09 07:55:51
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > przebudowy tego nie ma chyba w wykazie co mozna robic na zgłoszenie.

    > Zrobiłbym całkiem nowe zgłoszenie całkiem nowej oczyszczalni - a ze bedzie
    > wykorzystywac czesciowo starą - nie ma takiego zakazu.

    ciekawy jestem, czy badania geologiczne (potrzebnie w niektórych powiatach
    do zgłoszenia POŚ)
    mają jakąś ważność
    i np po miesiącu trzeba juz robić nowe ;-D

    ja bym spróbował zgłościc samą wymianę drenażu

  • 4. Data: 2010-08-09 10:38:55
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-08-06 19:57, s_13 pisze:
> [...]
    > można nazwać remontem, modernizacją
    > BTW panienka w starostwie nie potrafiła odpowiedzieć na to

    Jakby potrafiła, to by nie pracowała w Starostwie :-/