  • 21. Data: 2009-09-10 07:47:25
    Temat: Re: przejścia z ekipami
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Za wszystkich nie odpowiem, ale wg. mnie pomysl jest dobry tylko nic na
    > sile. Jak nie bedzie zainteresowania to kicha.
    >
    > Pozdro.. TK

    Maniek ma racje.
    Jednym z najwiekszych wrogow ludzkosci to niekonsekwencja. Juz nie
    jeden zaczynal i przerywal nikt tego nie ciagnie, zainteresowanie
    spada i umiera smiercia naturalna.
    Ponad to jak to sobie wyobrazasz technicznie. Po klku dniach, najdalej
    tygodniach bedzie tego taka ilosc, ze nikte sie w tym nie polapie.
    bedzie potrzebny jakis serwer, jakas baza i takie inne. Niby zaden
    problem ale ktos to musi zrobic, porzadkowac, czyscic i co najmniej
    gdzies to umieszczac.
    jesli masz zapal i checi ROB.
    Byl tu nie dawno taki jeden - Kiki, clkiem sensowna rzecz chcial
    zrobic, nawet znalezli sie chetni do pomocy i cisza. Zniknal tak samo
    szybko jak sie pojawil.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 22. Data: 2009-09-10 08:02:01
    Temat: Re: przejscia z ekipami
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

    > problem ale ktos to musi zrobic, porzadkowac, czyscic i co najmniej
    > gdzies to umieszczac.
    > jesli masz zapal i checi ROB.

    Ja mam prostsza metode, wrzucmy awansem do takiej listy wszystkie firmy i na
    biezaco je wykreslajmy. Bedzie przy tym znacznie mniej roboty, ostatecznie
    wykreslimy jakies 10% populacji. :-)
    Wniosek z tego taki, ze do kazdej firmy nalezy podchodzic z jednakowa
    ostroznoscia. Prawdopodobienstwo trafienia na bande idiotow wynosi
    szacunkowo 90%.

    > Byl tu nie dawno taki jeden - Kiki, clkiem sensowna rzecz chcial
    > zrobic, nawet znalezli sie chetni do pomocy i cisza. Zniknal tak samo
    > szybko jak sie pojawil.

    Ta tzw. praca podobno gdzies jest, nie wiem czy wyszli juz z fundamentow.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-09-10 14:51:24
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Ta tzw. praca podobno gdzies jest, nie wiem czy wyszli juz z fundamentow.
    >
    > Pozdro.. TK

    Tez pamietam fundamenty i niczego wiecej juz nie bylo. Moze gdzies w
    zaciszu domu cos dalej powstaje.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 24. Data: 2009-09-10 18:31:49
    Od: "Rafal" <a...@c...nospam.pl>

    co do serwera, bazy danych i takie tam to mam wlasny wiec bedzie za free :)

    ok to moze zaloze forum, podziele je tematycznie i przedstawie adres na
    grupie
    a potem juz wspólnymi silami i z Waszymi pomyslami moze cos z tego zrobimy
    mam juz kilka for w róznej tematyce i na poczatku wiem jest ciezko ale bylem
    uparty i teraz sie kreci :)

  • 25. Data: 2009-09-10 18:35:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > Tez pamietam fundamenty i niczego wiecej juz nie bylo. Moze gdzies w
    > zaciszu domu cos dalej powstaje.

    I na gwiazdke zostanie nam obiawiony caly go towy tekst. :-))

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2009-09-10 22:48:55
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    > Tez pamietam fundamenty i niczego wiecej juz nie bylo. Moze gdzies w
    > zaciszu domu cos dalej powstaje.

    precyzyjniej by bylo "w zaciszu fundamentów" ;P

  • 27. Data: 2009-09-11 06:39:52
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    nie wiem czemu tak Kikiego obgadujecie
    a czemu sami nic nie napiszecie
    łatwo krytykować innych a samemu nic nie robić

  • 28. Data: 2009-09-11 08:01:04
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > nie wiem czemu tak Kikiego obgadujecie
    > a czemu sami nic nie napiszecie
    > łatwo krytykować innych a samemu nic nie robić

    Rafale, osobiście nikogo nie obgaduję. wręcz przeciwnie inicjatywa
    bardzo mi sie podobala i zachecalem Kikiego do dalszego ciagu.
    Niestety jak pisalem powyzej konsekwencja i (prawdopodobnie) czas
    swoje zrobilo.
    Twoja reakcja jest pierwszym sygnalem. jesli oczekujesz ze wszyscy Ci
    przyklasna to od razu uprzedzam - ROZCZARUJESZ SIE. Dlaczego?
    Dlatego, ze sa tu wykonawcy, ktorzy nie beda zadowoleni z inicjatywy.
    Dlatego (i to jest moze najciekawsze) znajdzie sie klient, ktory
    bedzie mial inne zdanie i dla zasady bedzie kryrtykowal.
    Dlatego, że byc moze komus sie naraziles i nawet o tym nie wiesz.
    Dlatego .....
    Zawsze sie cos znajdzie.

    Dlatego pisalem o wytrwalosci a wrecz upartosci.
    Nie wiem dlaczego Kiki polegl i czy polegl, w każdym razie zniknal i
    juz nikt go nie widzial - szkoda.
    Gdybym mial jakies przyklady sam bym ci podrzucil. Niestety to nie ten
    etap za to badzo chetnie bede czytal i uczyl sie.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 29. Data: 2009-09-11 11:44:05
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem czemu tak Kikiego obgadujecie
    > a czemu sami nic nie napiszecie
    > łatwo krytykować innych a samemu nic nie robić

    ja też nie miałem zamiaru nikogo obgadywać, ja tylko nie mogłem się oprzec
    pokusie przyczepienia się do słówek ;P (z reguły mi się to udaje) no ale to
    taki lekki OT, jeśli ktoś czuje się tym urażony to przepraszam ;)

  • 30. Data: 2009-09-11 22:05:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem czemu tak Kikiego obgadujecie
    > a czemu sami nic nie napiszecie
    > łatwo krytykować innych a samemu nic nie robić

    Nikt nikogo nie obgaduje a poradnikow roznej masci nawet w sieci jest dosyc,
    tych branzowych rowniez i wystarczy poszukac. To co chcialbys zeby ktos
    zrobil juz dawno inny ktos juz zrobil. A jak pamietam poczatki poradnika i
    dziwne rozstawy zbrojen np. to moze i lepiej ze tenze poradnik nie doczekal
    konca.

    Pozdro.. TK