  • Data: 2014-01-11 21:39:44
    Temat: przyłacze wodne - ile to kosztuje
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    dziś dostałem wycene przyłacza 20 mb do domu - od planu do wodomierza wszystko - 3
    tys. wydaje mi się sporo wiec z sąsiadami - 5 osob - szukamy tańszego wykonawcy ale z
    tego co widze to takie usługi są wyceniane "ile się powie". Pierwszy wykonawca
    policzyl mi:

    plan 600
    inwentaryzacja 300
    oplata przylaczeniowa 250
    kopanie 800 - 20x40
    robota + wodomierz + zasuwa = 1000

    zyć nie umierać, rejon to wschodnie Mazowsze

    może przerabialiscie ten temat niedawno - drogo to czy tanio ?

    dzięki za pomoc