  • 61. Data: 2013-09-19 08:10:44
    Temat: Re: pyt o połączenie wyrównawcze
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:523a0d1e$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...

    > Współczuję Ci, skoro musisz pić wodę z szamba :)

    Typowa odpowiedź z braku argumentów.

  • 62. Data: 2013-09-19 08:14:17
    Od: <m...@g...com>

    > Spróbuję Ci wytłumaczyć na czym polegają Twoje błędy.

    Nawet nie czytałem tych wypocin.
    Udajesz za wszelką cenę uczonego a prostych zdań ze skrótami myślowymi nie
    potrafisz człowieczku zrozumieć.
    Na dowód zacytowałem ci o pomiarach przewodnictwa WODY z ujęć z wisły a ty
    odpisałeś w uczony sposób że mi współczujesz że piję wodę z szamba.

    EOT

  • 63. Data: 2013-09-19 09:55:34
    Temat: Re: pyt o po??czenie wyr?wnawcze
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-18 22:57, Budy pisze:

    > O ile zadzia?a. Tylko dlaczego mia?aby nie zadzia?a?.

    Jezeli nie zadzialaja oba to jednak wieksze szanse sa bez uziemienia
    wanny. A jak sprawne bedzie wszystko to wystarczy zabezpieczenie nadpradowe.
    Oczywiscie mozemy sobie wyobrazic dowolna sytuacje kiedy brak uziemienia
    nie rozlaczy roznicowki, a prad nie bedzie na tyle duzy zeby rozlaczyc
    bezpiecznik a ludz bedzie sie gotowal. Ale takie wlasnie zdarzenia traca
    paranoja.

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2013-09-19 10:23:27
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-18 19:55, Budyń pisze:
    > Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >

    > ...albo starodawna przewidziana za zasilanie 4przewodowe i zerowanie.

    Albo nowomodna - na 230V...

    Pozdro

    Maseł

  • 65. Data: 2013-09-19 10:46:44
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    > Jezeli nie zadzialaja oba to jednak wieksze szanse sa bez uziemienia
    > wanny.

    to nieprawda - jak wanna jest uziemiona to a różnicówka nie zadziała to
    wracamy do tradycyjnego zerowania. Zabezpieczenie mniej skuteczne niż
    różnicówka ale jednak jest.

    > bezpiecznik a ludz bedzie sie gotowal. Ale takie wlasnie zdarzenia traca
    > paranoja.

    to nie jest paranoja tylko przewidywanie zagrożeń. I dlatego w przepisach są
    określone strefy w łązience gdzie prądu ma nie być.

    b.

  • 66. Data: 2013-09-19 11:17:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-19 10:46, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > to nieprawda - jak wanna jest uziemiona to a r?nic?wka nie zadzia?a to
    > wracamy do tradycyjnego zerowania. Zabezpieczenie mniej skuteczne ni?
    > r?nic?wka ale jednak jest.

    Fakt, o tym nie pomyslalem.

    > to nie jest paranoja tylko przewidywanie zagro?e?. I dlatego w przepisach s?
    > okre?lone strefy w ??zience gdzie pr?du ma nie by?.

    W tej kwestii nie ma zgody wsrod branzystow z tytuami naukowymi. Sa za i
    sa przeciw. Jedne i drugie racjonalne. Ja obstawiam izolacje.

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2013-09-19 12:11:06
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...

    > Albo nowomodna - na 230V...

    zmiana napięcia z 220 na 230 nie ma prawa powodować wywalania różnicówki -
    wiec nie wiem o czym mówisz.

    b.

  • 68. Data: 2013-09-19 20:45:21
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nawet nie czytałem tych wypocin.

    Faktycznie nie musisz się trudzić, bo i tak ta wiedza przerasta Twoje
    możliwości.

    > Udajesz za wszelką cenę uczonego

    Nikogo nie udaję, ja z tej wiedzy żyję i na mnie spoczywa
    odpowiedzialność za bezpieczeństwo, zdrowie i życie ludzi.
    Zdobądź stosowne kwalifikacje i uprawnienia, zrób setki projektów,
    instalacji i pomiarów to podyskutujemy jak równy z równym.

    > a prostych zdań ze skrótami myślowymi nie potrafisz człowieczku
    > zrozumieć.

    To pisz prawdę i z sensem.

    > Na dowód zacytowałem ci o pomiarach przewodnictwa WODY z ujęć z wisły
    > a ty odpisałeś w uczony sposób że mi współczujesz że piję wodę z
    > szamba.

    Przewodnictwo wody w rzece ma się tak jak "piernik do wiatraka" i nie
    jest żadnym dowodem w tej duskusji.
    Poza tym po co przytaczasz opracowania, których nie rozumiesz?
    To, że przewodnictwo jest wyższe lub niższe o niczym nie świadczy, bo
    dla bezpieczeństwa liczą się konkretne parametry układu oraz wartości.
    Aby wiedzieć czy coś jest bezpieczne czy też nie to musiał byś najpierw
    poznać te wartości, a Ty po prostu ich nie znasz. Nie chce Ci się nawet
    śmierdzący leniu wziąć w łapę miernik i po prostu zmierzyć.
    Dla Ciebie ziemia i brudna woda to idealne przewodniki. Może jeszcze
    napisz, że są nadprzewodnikami. Być może jakieś przedszkolaki czytające
    tą grupę będą zachwycone Twoją wiedzą :)
    Ja nie neguję tego, że w zabrudzonej solami wodzie zachodzi dysocjacja i
    tworzący się elektrolit przewodzi prąd elektryczny. Ja natomiast
    twierdzę, że to przewodnictwo w przypadku wody wodociągowej jest zbyt
    małe, aby woda w plastikowych rurach mogła spowodować niebezpieczny dla
    życia czy zdrowia przepływ prądu.

    > EOT

    Typowe dla kogoś, kto nie mając wiedzy próbuje zabłysnąć.
    Napisać głupot na grupie, a jak się znajdzie ktoś, kto posiada większy
    zasób wiedzy to sprowadzić dyskusję na inny tor, wyśmiać oponenta, że
    się nie zna na "skrótach myślowych" nie czytając nawet jego wypowiedzi,
    a następnie napisać, ze się kończy dyskusję. Mam nadzieję, że chociaż
    dotrzymasz słowa i nie będziesz już więcej odpisywał w tej dyskusji.

  • 69. Data: 2013-09-19 20:46:35
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Typowa odpowiedź z braku argumentów.

    Widać komu się one skończyły :)

  • 70. Data: 2013-09-20 09:41:08
    Od: <m...@g...com>

    Nie ucz ojca dzieci robić a to że nie potrafisz zrozumieć skrótu myślowego
    świadczy o twojej słabej inteligencji.