  • 1. Data: 2012-01-22 19:05:04
    Temat: rejestrator do monitoringu
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    witam macie jakieś doświadczenia odnośnie rejestratora do monitoringu do
    domku jednorodzinnego ,na allegro jest wybór od 300 zł do 2000 zł ,nie mam
    pojecia czym się kierowac przy wyborze .
    Czy np taki będzie dobry
    http://allegro.pl/rejestrator-dnr-2004-4-kamery-full
    -d1-pilot-lan-fv-i2046460359.html
    czy szukac czegoś lepszego np

    http://allegro.pl/rejestrator-gw401w-pl-4-kamery-int
    ernet-monitoring-i2050688782.html
    czy to wogóle jest lepsze
    Co polecacie
    priorytetem jest podglad przez internet

  • 2. Data: 2012-01-23 08:12:24
    Temat: Re: rejestrator do monitoringu
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > pojecia czym się kierowac przy wyborze .
> [...]

    Polecam BCS, taki używam działa bardzo dobrze zarówno z podglądem na
    telefonach oraz przez Internet.
    Miałem jeszcze kilka innych, które się pozbyłem z róznych względów
    związanych z niepraktyczną obsługą.

    Chyba, że chcesz podgląd HD, takie sa już znacznie droższe ok 1300zł do tego
    kamery również mają odpowiednio wyższe ceny.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-23 09:00:17
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-22 20:05, Domator pisze:
> [...]
    > domku jednorodzinnego ,na allegro jest wybór od 300 zł do 2000 zł ,nie
    > mam pojecia czym się kierowac przy wyborze .

    szukaj kamer IP

    analogi to juz starocie

  • 4. Data: 2012-01-23 09:04:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Sty, 10:00, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > szukaj kamer IP
    >
    > analogi to juz starocie

    Ano! I do tego darmowy soft pod linuxa - maja takie mozliwosci ze ho
    ho - detekcja ruchu, czy pokazywanie na podgladzie fragmentow tylko
    kiedy cos sie ruszylo etc.. Lada dzien bedzie w sprzedazy
    http://www.raspberrypi.org/ -> 30-32$ z ethernetem, jak tylko wyjdzie
    to kupuje i bede testowal czy to wystarczy do rejestracji 4 kamerek HD
    - to mozna latwo gdzies ukryc bo malutkie no i idzie do tego tylko
    jeden ethernet (nawet zasilanie moze byc via PoE :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2012-01-23 09:16:36
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > szukaj kamer IP
    >
    > analogi to juz starocie

    Tylko, ze za kamery IP musi zapłacić zdecydowanie więcej z IRami

    do tego rejestrator zdecydowanie droższy.
    albo ciągle włączony komputer rejestrujący i wcinający dużo energii.
    Niestety ceny jeszcze są zaporowe, a analog aby zobaczyc czy ktos się kreci
    wystarczy
    niekoniecznie rozpoznając twarz :) niestety..

    Rejestrator analog 400zł + kamerki po 100zł-200zł 4szt. kupisz bez problemu
    i mozesz cieszyć
    się podglądem przez telefon. w 1,2k powinienes się zmiescic

    Ile wydasz na to samo w jakosci HD z podglądem przez telefon?
    Wogole te rejestartory HD umożliwiają podgląd na telefonie? nie widzialem
    takiego

  • 6. Data: 2012-01-23 09:21:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.01.2012 10:16, AT pisze:

    > Tylko, ze za kamery IP musi zapłacić zdecydowanie więcej z IRami
    >
    > do tego rejestrator zdecydowanie droższy.

    Droższy? Do tego może być byle serwerek - nawet "w chmurze".

    > albo ciągle włączony komputer rejestrujący i wcinający dużo energii.

    Mały laptop starczy.

    > Niestety ceny jeszcze są zaporowe, a analog aby zobaczyc czy ktos się kreci

    Czy się kręci, to czujka ruchu wykrywa ;)

    > wystarczy niekoniecznie rozpoznając twarz :) niestety..

    Ano właśnie.

  • 7. Data: 2012-01-23 09:38:19
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > - to mozna latwo gdzies ukryc bo malutkie no i idzie do tego tylko
    > jeden ethernet (nawet zasilanie moze byc via PoE :)

    To pozniej zrobisz do tego interwejs graficzny i chetnie kupie takie gotowe
    rozwiazanie
    z kamerkami jakie polecicsz :)

    i moze w koncu bedzie w przystepnej rejestrowanie obrazu HD i przydaloby sie
    mozliwosc podgladu na telefonie.

    Teraz w dowolnej chwili przez 3g a nawet 2g moge zerknac na kamerki z
    telefonu, to samoprzydaloby sie
    w przypadku kamer hd

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-01-23 10:08:10
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Droższy? Do tego może być byle serwerek - nawet "w chmurze".

    Kamerki nie są tanie z IRami, chyba ze cos się zmieniło na dniach.
    Ale jak szukalem 6miesięcy temu to w cenie do 1k cięzko było coś poskładać

    > Mały laptop starczy.

    Który trzeba posiadać:), Niestety nie ma gotowego rozwiązania w rozsądnej
    cenie,
    dla przeciętnego zdjadacza chleba, Ty sobie poradzisz ale większosc niestety
    nie.

    > Czy się kręci, to czujka ruchu wykrywa ;)

    Ostatnio włączył mi się alarm w kuchni, bo moja Piękna przeciąg zrobiła i
    poszła na spacer dzieckiem, logujac się z telefonu
    na widok w kuchni zobaczylem otwarte okno, alarm wylaczylem z telefonu,
    zadzwoniłem i wyjaśniłem, ze tak nie można :)

    bez tej kamerki główkowałbym dlaczego włączył się alarm.

    Ostatnio dobijał mi się do drzwi jakiś typ co godzinę, ustalilem w końcu,
    ze to od liczników
    wodę spisywac chciał natret i walil w drzwi jak opętany, robił to co dwa
    miesiące, nawet od tyłu zachodził i w okna zaglądał.

    Dogadalem się z WIKiem, ze sam będę co dwa miesiące im wysyłał stan
    liczników.
    Swoją drogą czemu on tak natrętnie zawsze przychodził, od spisanego licznika
    musi mieć płacone :)

    Twarzy niestety nie widać, dlatego przy najblizszej okazji chce wymienić
    sprzęt na kamerki HD.

    Jak znasz jakieś kamerki HD w rozsądnej cenie podaj linka (najlepiej z
    IRami)

    http://www.creativejustyna.pl/kamerka.jpg

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-01-23 19:33:58
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    AT pisze:

> [...]
    > mozliwosc podgladu na telefonie.
    >
    > Teraz w dowolnej chwili przez 3g a nawet 2g moge zerknac na kamerki z

    jakie oprogramowanie po stronie telefonu? Czy telefon sam dopytuje się
    serwerka czy wykryto jakiś ruch?

    bajcik

  • 10. Data: 2012-01-23 20:23:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Sty, 10:38, "AT" <d...@g...pl> wrote:

    > To pozniej zrobisz do tego interwejs graficzny i chetnie kupie takie gotowe
    > rozwiazanie
    > z kamerkami jakie polecicsz :)

    Interfejs i soft juz jest od dawna:

    http://www.zoneminder.com/