  • 11. Data: 2012-01-23 20:27:05
    Temat: Re: rejestrator do monitoringu
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Sty, 10:38, "AT" <d...@g...pl> wrote:

    > To pozniej zrobisz do tego interwejs graficzny i chetnie kupie takie gotowe
    > rozwiazanie
    > z kamerkami jakie polecicsz :)

    Interfejs i soft juz jest od dawna:

    http://www.zoneminder.com/

    :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 12. Data: 2012-01-24 08:12:21
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Interfejs i soft juz jest od dawna:
    >
    > http://www.zoneminder.com/

    Ciekawe, tylko czy to ruszy na tym PC za 25USD :)

    Jak ruszy to wchodze to jeszcze tylko podaj linka do jakis rozsadnych kamer.
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-01-24 08:17:09
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > jakie oprogramowanie po stronie telefonu? Czy telefon sam dopytuje się
    > serwerka czy wykryto jakiś ruch?

    DMSS - tylko podgląd, nie ma możliwości przegladania nagrań
    nie spotkałem się z softem co umożliwiłby na telefonie przeglądanie nagrań

  • 14. Data: 2012-01-24 09:08:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Sty, 09:12, "AT" <d...@g...pl> wrote:

    > Ciekawe, tylko czy to ruszy na tym PC za 25USD :)

    Sam jestem ciekaw. Lada dzien beda w sprzedazy - biore odrazu ze dwie-
    trzy sztuki na testy :-) Ale radzi sobie z filmami full hd bez
    problemu wiec moze 4 kamerki pociagnie. Np:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=4NR57ELY28s

    :)

    > Jak ruszy to wchodze to jeszcze tylko podaj linka do jakis rozsadnych kamer.

    Nie moja dzialka - nie znam sie :-) Ja bede celowal z pewnoscia w
    jakies megapikselowe IP - poki co takie kamerki zewnetrzne z tego co
    widze to tysiaka trzeba dac :(
    pozdr.

    --
    Adam

  • 15. Data: 2012-01-24 11:16:20
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-24 10:08, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Nie moja dzialka - nie znam sie :-) Ja bede celowal z pewnoscia w
    > jakies megapikselowe IP - poki co takie kamerki zewnetrzne z tego co

    bakja na kółkach

    http://www.ubnt.com/airvision

    koszt ok 300zł netto
    co ważne : H.264 !!!

    michal

  • 16. Data: 2012-01-24 11:24:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Sty, 12:16, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > http://www.ubnt.com/airvision
    >
    > koszt ok 300zł netto
    > co ważne : H.264  !!!

    Ooooo ubiquiti - wchodze w to w ciemno :-) Dzieki za cynk - wygladaja
    bardzo przyzwoicie i faktycznie niezla cena!!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 17. Data: 2012-01-24 11:29:08
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]

    Ooooo ubiquiti - wchodze w to w ciemno :-) Dzieki za cynk - wygladaja
    bardzo przyzwoicie i faktycznie niezla cena!!

    czyli z takm rejestratorem powinny zadziałać:
    http://internec.pl/pdfs/DS-7608NI-S_kk_pl.pdf

    nie jest drogi ok 1000zł netto

  • 18. Data: 2012-01-24 11:52:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Sty, 12:29, "AT" <d...@g...pl> wrote:

    > czyli z takm rejestratorem powinny
    zadziałać:http://internec.pl/pdfs/DS-7608NI-S_kk_pl.
    pdf

    > nie jest drogi ok 1000zł netto

    Gdzie masz taki? W sieci znajduje tylko jakis sklep w slowacji za
    "jedyne" 530e netto czyli ok 3k pln brutto ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 19. Data: 2012-01-24 12:42:10
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]

    Gdzie masz taki? W sieci znajduje tylko jakis sklep w slowacji za
    "jedyne" 530e netto czyli ok 3k pln brutto ;)

    W tej firmie co linka podałem, ale trzeba z nimi umowe handlową miec, aby w
    cenie 1000zł netto kupic
    inaczej trochę drożej wyjdzie ale to 8 kanałowy, 4 mozna kupic taniej.

    ale 4 to juz nei kupie bo to za malo nawet na domek :)
    taki teraz mam analogowy

    Kamerkę już jedną zamówiłem na testy sobie :) next week będzie
    juz nie mogę się doczekać :)

    ale skonczy się pewnie na zakupie rejestratora cyfrowego bo kompa to nie
    będę chciał mieć caly czas
    odpalonego do zgrywania materiału, jakoś pewniejszy wydaje mi się po prostu
    rejestrator.

  • 20. Data: 2012-01-24 13:06:14
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-24 13:42, AT pisze:
> [...]
    pdf

> [...]
    >

    > W tej firmie co linka poda?em, ale trzeba z nimi umowe handlow? miec, aby w
    > cenie 1000z? netto kupic
    > inaczej troch? dro?ej wyjdzie ale to 8 kana?owy, 4 mozna kupic taniej.
    >
    > ale 4 to juz nei kupie bo to za malo nawet na domek :)
    > taki teraz mam analogowy
    >
    > Kamerk? ju? jedn? zam?wi?em na testy sobie :) next week b?dzie
    > juz nie mog? si? doczeka? :)
    >
    > ale skonczy si? pewnie na zakupie rejestratora cyfrowego bo kompa to nie
    > b?d? chcia? mie? caly czas
    > odpalonego do zgrywania materia?u, jako? pewniejszy wydaje mi si? po prostu

    tylko ze ten rejestrator pewnie będzie brał tyle samo prądu co komp

    ja ide w inną stronę

    kamery IP i rejestrator wirtualny na serwerze gdzieś w internecie
    co będzie dziś w razie włamu?
    1 sprawa to złodziej idzie do rejestratora i rozp...la go w mak
    i tyle masz z dowodów

    a tak wszystko wysyłane jest na serwer gdzieś w polsce i tyle
    polecam
    wowza.com

    mam i polecam

    michal