  • 21. Data: 2012-01-24 13:18:04
    Temat: Re: rejestrator do monitoringu
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > tylko ze ten rejestrator pewnie będzie brał tyle samo prądu co komp
    >
    > ja ide w inną stronę
    >
    > kamery IP i rejestrator wirtualny na serwerze gdzieś w internecie
    > co będzie dziś w razie włamu?
    > 1 sprawa to złodziej idzie do rejestratora i rozp...la go w mak
    > i tyle masz z dowodów
    >
    > a tak wszystko wysyłane jest na serwer gdzieś w polsce i tyle
    > polecam

    Tylko wersja twoja z kilku kamer będzie wymagała sporego uploadu
    kilka Mb.
    do tej kamerki ip uzywalem tego softu
    http://www.programosy.pl/program,active-webcam.html

    kamerka padla w koncu po 2 latach pracy, tzn zaczela sie wieszac po kilku
    godzinach pracy, dalem restarter, teraz wiesza sie co 30min :) i lezy w
    garażu :)

    Jednak tych danych będzie sporo, twoją wersję testowałęm kiedys na makerce
    IP
    repoteka ok 1Mb ciągle wysyłała jedna kamerka, to jeszcze jak dom był w
    budowie.
    Przy 8 kamerach HD, to będzie jakaś niesamowita ilosc danych potrzebna, no
    chyba
    ze nie przez internet przśle to tylko na połaczeniu tego samego producenta
    anten
    np nanobridge m5 widzę, ze wydajne dosyć, do jakiegos innego punktu, gdzie
    będzie rejestrowanie obrazu.

    narazie pozostanę na tradycyjnym rozwiązaniu,
    mojeg rejestratora nie znajdzie tak łatwo złodziej, prawie zamurowany :),
    pozatym do pokonania ma jeszcze alarm
    satela, który wcześniej powiadomi mnie lub inną osobę z rodziny,
    powiadamianie w dwojaki sposob mam zrobiony
    ale to juz inna bajka.

  • 22. Data: 2012-01-26 18:44:55
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    www.ebay.com/itm/160566323545
    www.ebay.com/itm/200406989775
    www.ebay.com/itm/280546377014

  • 23. Data: 2012-01-27 08:38:11
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > www.ebay.com/itm/160566323545
    > www.ebay.com/itm/200406989775
    > www.ebay.com/itm/280546377014

    tylko, że to nie w PL

    u nas podobna to koszt
    http://allegro.pl/kamera-ip-1-3-megapixel-1280x720-z
    ewnetrzna-30xir-i2056151118.html

    drogo trochę, jednak UBNT za ok 350zł to chyba narazie jedyna oferta
    rozsądna
    niedługo będę testował

  • 24. Data: 2012-01-27 11:55:02
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 22.01.2012 20:05, Domator pisze:
    > witam macie jakieś doświadczenia odnośnie rejestratora do monitoringu do
    Tak, mam. Montowałem sam, ale postaram Ci się to opisać ze strony
    użytkownika. Musisz siebie zapytać czego potrzebujesz i absolutnie nie
    warto dopłacać za coś wiecej. Sprzęt tanieje i za parę lat się okaże że
    to była niepotrzebnie przeinwestowana zabawka. Sprzęt będzie stał,
    zakurzony, nie macany, aż do mometu gdy to co nagrał będzie trzeba
    zobaczyć. Nie ma szans, aby rozpoznać twarz z kamery która patrzy na
    podwórko. Dlaczego? Bo to PAL jest, czyli jakość taka jak ze starego
    magnetowidu. Tutaj żaden rejestrator nie pomoże, cena kamery też nie
    wiele. tzn kamera za 500zł da lepszy obraz niż ta za 100, ale nie 5 razy
    lepszy. Ja to rozwiązałem tak, że jedna kamera patrzy na teren, a druga
    (ukryta) w twarz, tak aby twarz wypełniała przynajmniej połowę kadru.
    Koledzy wspominają tutaj o kamerach HD. One dają lepszy obraz,
    zdecydowanie. nawet chińska kamerka HD(prawdziwe hd) za 300zł daje
    lepszy obraz niż kamera za 500zł pal. Tylko że taka kamerka HD
    transmituje tyle danych, ze dysk Ci się zapełni w 1 dzień. Czy te kamery
    IP które mają napisane 1.3 mpix dadzą obraz wyraźnie lepszy od PAl?
    Szczerze wątpie, gdyby tak było sprzedawcy chwalili by się filmami na YT
    a nie parametrami.
    Tak wiec kup co chcesz, różnica w rejestratorach - umowna. ja mam Apera
    - niby taka lepsza marka, a z komórki nic nie zobaczysz. Przepłaciłem
    niepotrzebnie. Pełna obsługa przez internet - to standard. Kamery za
    100zł już są całkiem całkiem, takie z wymienną optyką - to maks tego co
    dostaniesz. O kamerach z wbudowanymi diodami mam złe zdanie, bo (niewiem
    czemu akurat tylko mnie) do tych diod IR lecą muchy cmy komary, i
    właściwie kamera nagrywa bez sensu całą noc. (muchy "widzaine" są jako
    naruszenie strefu monitorowanej i uruchamia się nagrywanie)
    ToMasz

  • 25. Data: 2012-01-27 13:47:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    To co napisałeś wcześniej to prawda. Nalezy dążyć do tego aby kamera była
    zdolna uchwycić jak największą część twarzy. Więc jedna kamera ogólna a
    druga np. wycelowana w przejściu którędy ktoś napewno przejść musi lub się
    go tam spodziewamy.

    > Tak wiec kup co chcesz, różnica w rejestratorach - umowna. ja mam Apera -
    > niby taka lepsza marka,
    Weź mnie nie rozśmieszaj.

    Marek

  • 26. Data: 2012-01-28 09:16:29
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > i moze w koncu bedzie w przystepnej rejestrowanie obrazu HD i przydaloby
    > sie
    > mozliwosc podgladu na telefonie.
    >
    > Teraz w dowolnej chwili przez 3g a nawet 2g moge zerknac na kamerki z
    > telefonu, to samoprzydaloby sie
    > w przypadku kamer hd

    jakie oprogramowanie po stronie telefonu? Czy telefon sam dopytuje się
    serwerka czy wykryto jakiś ruch?

    taki dmss
    http://ivel.pl/download/bcs1.html

    na telefonie tylko podglad live
    pozostałe czyli wyzwalanie alarmu to Integra 64 z ETHM1 osobny program na
    telefon.