eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniereklamacja w castoramie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 1. Data: 2009-05-25 23:26:57
    Temat: reklamacja w castoramie
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Witam

    Zakupiliśmy jakiś czas temu płytki z ceramiki paradyż. Przy zakupie
    prosiliśmy wyraźnie sprzedawce, żeby na pewno dał nam z jednej partii te
    same płytki na paragonie oczywiście jest jeden rodzaj płytek.

    Ekipa położyła płytki po wymyciu okazało się, że jest spora różnica w
    odcieniach :(

    Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi na to że
    to błąd ekipy (producent umywa ręce) . Z drugiej jednak strony, czy oni tak
    po prostu mają że każdemu wydają płytki jak leci w różnych odcieniach?
    Zaznaczam, że tu nie chodzi o jakieś chinskie płytki (płaciliśmy za to dość
    drogo). Podkreślam, że kupiliśmy płytki prosząc o to aby były w tym samym
    odcieniu, sprzedali nam różne.

    Nie wiem czy ktoś miał podobny problem ale polecam na przyszłość żeby każdy
    przed zakupem płytek w casto oglądał starannie każdą z osobna. Idę jutro do
    UOK rozmawiać na temat tej reklamacji. Na moją grzeczną prośbę którą
    złożyłem kierownikowi castoramy, żeby po prostu porozmawiali z pracownikami,
    że dobór płytek pod względem partii jest ważny, zostałem potraktowany jak
    jakiś okropny intruz ("moi pracownicy doskonale wiedzą jak wydawać
    płytki") - gdyby nie to chamstwo ze strony kierownika działu płytek, pewnie
    bym odpuścił, ale w tej sytuacji zobaczymy co powie UOK.

    pozdrawiam

    M.



  • 2. Data: 2009-05-26 08:13:55
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Pablo Puertorican said the following on 26.05.2009 01:26:
    > Witam
    >
    > Zakupiliśmy jakiś czas temu płytki z ceramiki paradyż. Przy zakupie
    > prosiliśmy wyraźnie sprzedawce, żeby na pewno dał nam z jednej partii te
    > same płytki na paragonie oczywiście jest jeden rodzaj płytek.
    >
    > Ekipa położyła płytki po wymyciu okazało się, że jest spora różnica w
    > odcieniach :(
    >
    > Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi na to że
    > to błąd ekipy (producent umywa ręce) . Z drugiej jednak strony, czy oni tak
    > po prostu mają że każdemu wydają płytki jak leci w różnych odcieniach?
    > Zaznaczam, że tu nie chodzi o jakieś chinskie płytki (płaciliśmy za to dość
    > drogo). Podkreślam, że kupiliśmy płytki prosząc o to aby były w tym samym
    > odcieniu, sprzedali nam różne.

    AFAIR na opakowaniu czy gdzies tam jest napisane, aby sprawdzic przed
    uzlozeniem odcien plytek.
    S.


  • 3. Data: 2009-05-26 09:35:53
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pablo Puertorican wrote:
    > Witam
    >
    > Zakupiliśmy jakiś czas temu płytki z ceramiki paradyż. Przy zakupie
    > prosiliśmy wyraźnie sprzedawce, żeby na pewno dał nam z jednej partii
    > te same płytki na paragonie oczywiście jest jeden rodzaj płytek.
    >
    > Ekipa położyła płytki po wymyciu okazało się, że jest spora różnica w
    > odcieniach :(
    >
    > Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi
    > na to że to błąd ekipy (producent umywa ręce) . Z drugiej jednak
    > strony, czy oni tak po prostu mają że każdemu wydają płytki jak leci
    > w różnych odcieniach? Zaznaczam, że tu nie chodzi o jakieś chinskie
    > płytki (płaciliśmy za to dość drogo). Podkreślam, że kupiliśmy płytki
    > prosząc o to aby były w tym samym odcieniu, sprzedali nam różne.
    >
    > Nie wiem czy ktoś miał podobny problem ale polecam na przyszłość żeby
    > każdy przed zakupem płytek w casto oglądał starannie każdą z osobna.
    > Idę jutro do UOK rozmawiać na temat tej reklamacji. Na moją grzeczną
    > prośbę którą złożyłem kierownikowi castoramy, żeby po prostu
    > porozmawiali z pracownikami, że dobór płytek pod względem partii jest
    > ważny, zostałem potraktowany jak jakiś okropny intruz ("moi
    > pracownicy doskonale wiedzą jak wydawać płytki") - gdyby nie to chamstwo
    > ze strony kierownika działu płytek,
    > pewnie bym odpuścił, ale w tej sytuacji zobaczymy co powie UOK.

    paradyż daje ciała...

    sprawdziłeś numery serii czy nie są przypadkiem takie same?

    bo ja miałem w I klasie paradyżu podłogowym po kilka koszmarnie krzywo
    rektyfikowanych płytek.

    dostawca (Heban z krakowa) stwerdził że mogłem spokojnei reklamować.
    wykożystałem je po przycięciu pod szafkami łazienkowymi.

    spokojnie mogło być tak że do każdej paczki było dołożonych kilka z innej
    serii.


  • 4. Data: 2009-05-26 12:39:37
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2009 01:26:57 +0200, Pablo Puertorican napisał(a):

    > Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi na to że
    > to błąd ekipy (producent umywa ręce)

    No niestety, to JEST błąd ekipy i nic nie wskórasz.

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.


  • 5. Data: 2009-05-26 14:41:25
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: "gregor" <p...@g...autograf.pl>

    Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gvf9g3$a4v$1@news.onet.pl...

    > Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi na
    > to że to błąd ekipy (producent umywa ręce) .

    obawiam się że bedziesz miał trudności
    to że poszczegolne serie mogą sie różnić odcieniami to normalka - po to
    właśnie producent drukuje informacje na opakowaniach
    powinieneś sprawdzić (Ty lub fachowiec)po zakupie/dostawie czy wszystkie
    paczki mają takie same opisy a i to nie zapewni 100% pewności - dlatego przy
    położeniu płytek twoja ekipa powinna brać je z różnych paczek -
    zminimalizuje to ewentualne różnice w kolorze



    ps. ja ostatnio kładłem płytki także z Opoczna, i także z marketu - na
    palecie w sklepie leżały paczki z 3 serii - przy porównywaniu kilku sztuk
    było widać różnice (wybrałem jedną)
    dla pewności przy klejeniu brałem je z różnych opakowań - a po położeniu i
    tak wiadać, że kilka sie wkradło ciemniejszych
    na szczęscie jest to pomieszczenie gospodarcze...


    pozdr
    gregor





  • 6. Data: 2009-05-26 20:45:04
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: "kiki" <s...@s...ss>


    "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> wrote in message
    news:gvf9g3$a4v$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Zakupiliśmy jakiś czas temu płytki z ceramiki paradyż. Przy zakupie

    Ty popełniłeś pierwszy błąd nie sprawdzająć kodów na kartonach. Drygi błąd
    to ekipa ale moim zdaniem winnego nie ma. Sam jesteś sobie winien, że nie
    dopilnowałeś :-) Miałem tak nie raz :-)



  • 7. Data: 2009-05-26 20:47:47
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: "kiki" <s...@s...ss>


    "gregor" <p...@g...autograf.pl> wrote in message
    news:gvgv40$gfq$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:gvf9g3$a4v$1@news.onet.pl...
    >
    >> Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi na
    >> to że to błąd ekipy (producent umywa ręce) .
    >
    > obawiam się że bedziesz miał trudności
    > to że poszczegolne serie mogą sie różnić odcieniami to normalka - po to
    > właśnie producent drukuje informacje na opakowaniach
    > powinieneś sprawdzić (Ty lub fachowiec)po zakupie/dostawie czy wszystkie
    > paczki mają takie same opisy a i to nie zapewni 100% pewności - dlatego
    > przy położeniu płytek twoja ekipa powinna brać je z różnych paczek -
    > zminimalizuje to ewentualne różnice w kolorze
    >
    Kafelkarz powinien być artystą i posiadać zmysł estetyczny. Widać go nie
    miał. Castorama jest uczciwa, bo przyjmuje zwroty bez pytania. Ekipa powinna
    byś odpowiedzialna.



  • 8. Data: 2009-05-26 21:01:08
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: "Jd." <j...@i...pl>


    Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gvf9g3$a4v$1@news.onet.pl...

    > Przy zakupie prosiliśmy wyraźnie sprzedawce, żeby na pewno dał nam z
    > jednej partii te same płytki na paragonie oczywiście jest jeden rodzaj
    > płytek.
    >
    > Ekipa położyła płytki po wymyciu okazało się, że jest spora różnica w
    > odcieniach :(
    > Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi na to
    > że to błąd ekipy (producent umywa ręce) .

    IMHO jak mniemam nie byłoby problemów gdyby reklamacja była złożona przed
    położeniem płytek.
    Są 2 mozliwości - albo nabywca przewrażliwiony albo płytki kładli
    "flachowcy" którzy nie wiedzą że jakość materiału sprawdzić trzeba przed
    jego zastosowaniem.

    > Z drugiej jednak strony, czy oni tak po prostu mają że każdemu wydają
    > płytki jak leci w różnych odcieniach?

    A numery partii na opakowaniach jakie były? Sprawdziłeś to?

    > Nie wiem czy ktoś miał podobny problem ale polecam na przyszłość żeby
    > każdy przed zakupem płytek w casto oglądał starannie każdą z osobna.

    Nie każdą z osobna (chyba że faktycznie idzie o chińskie...) ale po pierwsze
    nry partii mają być takie same, po drugie z każdej paczki wyjmujesz po
    jednej i porównujesz odcień. Często wystarczy płytki przemieszać by nikomu
    nie przyszło do głowy że odcienie są różne.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl
    ==========###-###-###-###==============





  • 9. Data: 2009-05-27 12:04:01
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "gregor" <p...@g...autograf.pl> wrote in message
    > news:gvgv40$gfq$1@news.onet.pl...
    >> Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:gvf9g3$a4v$1@news.onet.pl...
    >>
    >>> Można reklamować czy nie? Pierwszą reklamacje nam odrzucili z uwagi
    >>> na to że to błąd ekipy (producent umywa ręce) .
    >>
    >> obawiam się że bedziesz miał trudności
    >> to że poszczegolne serie mogą sie różnić odcieniami to normalka - po
    >> to właśnie producent drukuje informacje na opakowaniach
    >> powinieneś sprawdzić (Ty lub fachowiec)po zakupie/dostawie czy
    >> wszystkie paczki mają takie same opisy a i to nie zapewni 100%
    >> pewności - dlatego przy położeniu płytek twoja ekipa powinna brać je
    >> z różnych paczek - zminimalizuje to ewentualne różnice w kolorze
    >>
    > Kafelkarz powinien być artystą i posiadać zmysł estetyczny.

    czego to ty nie wymagasz.

    może trzeba zatrudniać tylko facetów po szkole artystycznej?

    i to oczywiszda za 25 zeta za m2


  • 10. Data: 2009-05-27 12:42:27
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gvja8t$cfh$1@news.onet.pl...
    > kiki wrote:
    >> "gregor" <p...@g...autograf.pl> wrote in message

    >>>
    >> Kafelkarz powinien być artystą i posiadać zmysł estetyczny.
    >
    > czego to ty nie wymagasz.
    >
    > może trzeba zatrudniać tylko facetów po szkole artystycznej?
    >
    > i to oczywiszda za 25 zeta za m2


    Ale 25zł za m2 to teraz normalna stawka sie zrobiła;). Notrochę przesadzam-
    aktualna wyjściowa stawka u nas to 30-35 zł ale bez problemu można znależć
    juz za 20zł.
    U sasiada własnie skończył łazienke salon i taras- 20zł za mkw i gościu miał
    nawet konkretny sprzet: maszynke ręczna , maszynke elektryczna, mieszadło
    otwornice itp.


    --
    Pozdrawiam

    Krzysiek



strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1