  • From: "binek" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
    Date: Fri, 2 Sep 2011 21:31:45 +0200

    Witam

    Sprawa moze nie związana konkretnie z wystrojem wnętrz, ale mam problem z
    fachowcami, którzy wykańczają mi łazienke. Moze ktos bedzie w stanie pomoc
    mi rozwiązać problem. Mam 25 lat , wiec i doświadczenie zyciowe takei sobie,
    a juz na pewno jesli chodzi o wykańczanie...
    Ustaliłem z fachowcami, ze cała łazienka czyli kafle, podłoga sciany,
    polozenie płytek na regipsach( zabudowa stelazy od WC), cały koszt łacznie 3
    tys zł.
    POdczas prac okazuje sie, ze to płytki za twarde i sobie jakies wiertło do
    wiercenia dziur spalili, a to , ze troche są krzywe i wiecej zabawy z tym no
    i cena jednak wzrosnie, bo nie przewidzeli pewnych rzeczy.... i chcieli by z
    gory, abym im zapłacił za cześc już zrobioną ( dalej napisze co zrobili)
    inaczej dalej nie chcą robic...

    Ja im na to, ze skoro nie przewidzieli pewnych rzeczy takich jak twarde
    plytki itp. to nie moj problem i nie bede im placil z gory za cos co jest
    niezrobione... Powiedziałem, ze spotkam sie z nimi i rozliczymi sie tylko za
    to co jest zrobione i zegnamy sie... o co im pewnie tez chodzi. Chca kase i
    do widzenia. ALe mam ich w garści bo nei zapłacilem im jeszcze za zrobienie
    paru zabudow z regipsu w salonie i pokoju. Uzgodnilem, ze razem to wszystko
    im z lazienka zaplace, na co sie zgodzili. Zatem chce tak zrobic , aby ze
    mnie nie pociągneli za duzo , a ty ile trzeba, tylko no wlasnie ile...?

    Powiedzcie, a raczej doradzcie jak rozliczyc sie z nimi za lazienke? Łazieka
    2x2 metry, zrobiona jedna sciana do polowy na ktorej sa zrobione 2 otwory na
    rury od cieplej i zimnej wody i na grzejnik od recznikow, druga sciana
    gdzie sa po srodku drzwi prawie cala( nad drzwiami nieskonczone, pozostale 2
    nieruszone. Jak to liczyc skoro uzgodnilem 3 tys zl za calosc, jak mam to
    wyliczyć bo nie mam pojęcia. Chodzi mi konkretnie o tą łazienke bo widzę, ze
    chcą, abym im zapłacił i chcą zwinąć się...

    Oczywiscie zadnych papierow z nimi nie podpisywalem, ale uwazam, ze skoro
    robota jest nie skonczona, a oni chca na poczatku wykonczenia lazienki ode
    mnie kase to tak sie nie robi, tym bardziej, ze ustalilem z nimi wyraznie,
    iz zaplata na sam koniec po skonczeniu prac w lazience.