  • 1. Data: 2009-09-26 07:58:05
    Temat: różnica poziomów panele - panele w przejściu(drzwiach)
    Od: "ja" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam.

    Obecnie mam w pokoju na podłodze panele podłogowe - w kuchni płytki,łączą się
    one poprzez listwę dokładnie w przejściu między kuchnią a pokojem.Teraz
    podczas remontu kuchni planuje położyć w części kuchennej także panele ale
    chciałbym je położyć na istniejące płytki, (bo demontaż starych płytek to "zło
    ostateczne" dla mnie) - więc poziom się troszkę podniesie. Jak teraz wykonać
    przejście tej różnicy poziomów w drzwiach łączących te pomieszczenia? Nie ma
    tam skrzydła drzwi - przejście jest cały czas otwarte. Martwię się, że
    wchodząc do kuchni będę się "rozbijał" o ten wyższy poziom w kuchni. Są może
    jakieś listwy - nie wiem może progi lub coś podobnego co pozwoli tę różnicę
    łagodnie przeprowadzić? W przyszłości położę w pokoju nowe panele na stare i
    wtedy podejrzewam problem przestanie istnieć.

  • 2. Data: 2009-09-26 08:29:19
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "ja" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Są może
    > jakieś listwy - nie wiem może progi lub coś podobnego co pozwoli tę
    > różnicę
    > łagodnie przeprowadzić?

    Są. Podjedź do jakiegos sklepu / hurtowni.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-09-26 10:34:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ja" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Są. Podjedź do jakiegos sklepu / hurtowni.

    Dokladnie - mam takie rzeczy w kilku miejscach (piwnica i prog na kafelkach
    w wejsciu do jednej z lazieniek - ogrzewanie podlogowe podnioslo poziom) i
    nie ma problemu z potykaniem sie. Byc moze przyzywczajenie i swiadomosc
    roznicy poziomow.

  • 4. Data: 2009-09-26 13:07:35
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "ja" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tam skrzydła drzwi - przejście jest cały czas otwarte. Martwię się, że
    > wchodząc do kuchni będę się "rozbijał" o ten wyższy poziom w kuchni. Są może

    W mieszkaniu mojej babci progi wystawały na jakieś 3cm powyżej poziomu podłóg. I
    nigdy nikt o nie nie zawadził. Człowiek się szybko przyzwyczaja do takich sytuacji i
    automatycznie stawia odpowiedni krok.

  • 5. Data: 2009-09-26 14:10:33
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    koledzy mają rację

    parę razy przypieprzysz dużym palcem u nogi aż zadzwoni, to szybko sie
    nauczysz i juz bedzie ok ;))))))))))))

    --

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-09-28 08:32:22
    Od: Olo500 <j...@w...pl>

    ja pisze:

    > Teraz podczas remontu kuchni planuje położyć w części kuchennej także panele ale
    > chciałbym je położyć na istniejące płytki

    Zastanów się bo to zły pomysł,bo w kuchni jest wilgotno często coś się
    wyleje na podłogę gdzieś coś kapnie, nie zauważysz i panele już puchną,
    do tego nie spotkałem jeszcze takiego panela, który wyszedł by bez
    szwanku po upadku garnka lub noża co się często w kuchni niestety zdarza
    a wymiana uszkodzonego panelu to masakra.
    No chyba, że masz kuchnię tylko na pokaz i w niej nie gotujesz, to co
    innego.