  • Data: 2010-07-01 18:15:17
    Temat: schody na skarpie ogrodowe (j)
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Skarpa ma 65 cm wysokości.Podłoże gruz, około 2/3 to ziemia gliniasta ("uprawna")
    Chcę na tym zrobić schody z płyt (piaskowiec, granit itp)Płyty o grubosci stopnia,
    czyli ok.
    12-15cm, szerokie na około 1metr Schody wygodne, czyli niecałe 40cm.Wychodzi mi 5
    płyt.
    Czy najniższą płytę muszę posadzić na fundamencie, czy walnąć ją w trawę lekko
    zagłębiając w gruncie?
    Czy pozostałe kłaść na betonie, czy swobodnie wprost na ziemi- tak bym wolał...
    Natężenie ruchu symboliczne,więc czy muszą być pancerne??