    From: szary <n...@x...pl>
    Date: Thu, 06 May 2010 15:54:11 +0200
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: ścianą czy dachem do wiatru?

    Jeżeli jest to dom z uż. poddaszem, dach ~40*, dwuspadowy-prosty.
    Wiatry prawie wyłącznie zachodnie (hmm jak dla całej Polski niby)
    sporadycznie wschodnie.

    To lepiej aby wiało na ścianę (tam więcej okien też) czy ustawiać się
    poprzecznie dachem .. czy może nie ma to większego znaczenia (no może gdyby
    solary jakieś to lepiej do południa dachem).

    O projekcie, który nam się podoba salón i pokój sypialny na parterze
    wychodzą na kierunek południowo-zachodni i to mnie też trochę martwi - może
    dam GWC ale i tak pewnie będzie grzało. Działka podłużna kier wsch-zach,
    wjazd ze wschodu. Nie mam jeszcze WZ i tez nie wiem co mi zalecą.