  • 1. Data: 2009-02-18 15:57:17
    Temat: silikaty - czym sie rzezbi?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    silikaty, strasznie twarde, mlotki ani dluta tego nie biora ,czym w tym
    rzezbic?

  • 2. Data: 2009-02-18 17:27:33
    Temat: Re: silikaty - czym sie rzezbi?
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > silikaty, strasznie twarde, mlotki ani dluta tego nie biora ,czym w tym
    > rzezbic?

    Rzezbic to znaczy bruzdowac pod kable ?
    Bruzdownica ;)

    Albo katówka - nacinasz gorna kreske, dolna kreske a potem zwykly mlotek i
    dluto i to co miedzy nimi pieknie wyskakuje. Ewentualnie wiertarka z funkcja
    kucia - na takim 'wycietym' fragmencie idzie pieknie.

    Przy bruzdownicy lub katowce i duzej ilosci ciecia - zalecam maske na twarz
    (usta) i okulary - ilosci pylu sa olbrzymie.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-02-18 17:56:03
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Uzytkownik "Kane" napisal:
    > Rzezbic to znaczy bruzdowac pod kable ?

    tez, bruzdy, kanaly, otwory pod puszki, otwory pod rury, a jak starczy czasu
    to i jakas wenus tz milo tez mozna wyciac:O)

    > Bruzdownica ;)

    nie widzialem tego nazedzia, na jakiej zasadzie ona dziala?
    na zasadziue jakeigos kamienia sciernegom czy mlota udarowego?

    > Przy bruzdownicy lub katowce i duzej ilosci ciecia - zalecam maske na
    > twarz (usta) i okulary - ilosci pylu sa olbrzymie.

    ok, dzieki:O)

  • 4. Data: 2009-02-19 07:27:16
    Od: daniel <e...@o...ppll>

    Kane pisze:

> [...]
    >
    > Przy bruzdownicy lub katowce i duzej ilosci ciecia - zalecam maske na
    > twarz (usta) i okulary - ilosci pylu sa olbrzymie.

    Ja polecam odkurzacz i pył w obiegu zamkniętym :) Spokojnie bez maski można pracować

    Pozdrawiam
    daniel

  • 5. Data: 2009-02-19 09:33:41
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    daniel pisze:

    > Ja polecam odkurzacz i pył w obiegu zamkniętym :) Spokojnie bez maski
    > można pracować

    Przy kątówce ? Nie ma szans, zawsze się zapyli.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 6. Data: 2009-02-19 16:34:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Są niby bezpyłowe z odsysaniem, np. Hilti.

    Własnei idę ciąć Silkę otynkowana gipsem, niestety "tylko" Boschem ;-))
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-02-19 19:03:22
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > tez, bruzdy, kanaly, otwory pod puszki, otwory pod rury, a jak starczy
    > czasu to i jakas wenus tz milo tez mozna wyciac:O)

    Do otworow pod puszki - otwornica (wiertlo otworowe czy jak sie to tam
    nazywa) na odpowiednio mocnej wiertarce udarowej.

    > nie widzialem tego nazedzia, na jakiej zasadzie ona dziala?
    > na zasadziue jakeigos kamienia sciernegom czy mlota udarowego?

    Na zasadzie dwóch tarcz jak w katówce. Wpisz na allegro bruzdownica.
    Nacinaja sie od razu dwa równolegle rowki, potem reszta albo sama wypada
    albo trza jej delikatnie pomoc.

    Pozdrawiam

    Kane