  • 21. Data: 2010-06-11 08:51:51
    Temat: Re: ślimaki, ratunku!
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:huss9j$3p6$1@inews.gazeta.pl...

    > Finger wie, że przeskrobuje, więc nie ucieka, tylko stoi jak cielak z
    > zawstydzoną miną, kiedy odbieram trofeum. Najgorzej (dla mnie), gdy nosi
    > kreta w zaawansowanym stanie rozkładu, tu się przydają gumowe rękawiczki
    > do zabrania tego rarytasu. Próbuje też, chyba bezskutecznie, polować na
    > jaszczurki i węże (mamy zaskrońce, zwinki i padalce. I ropuchy, tych psy
    > nie ruszają.)

    > Pewnie wszystkie przyszły do nas.
    > --
    > B.

    W ogóle, jak tak podczytuję, to jakieś kłębiące się bogactwo gatunków tam
    macie.... Normalnie aż "zazdraszczam".
    A już drozdów sprytnie rozłupujących ślimaki chyba najbardziej.

    Może te ślimaki, to po prostu świeża dostawa karmy dla tego całego
    latająco-tuptająco-kopiącego-pełzającego kolorowego tałatajstwa?

    MK

  • 22. Data: 2010-06-11 13:38:49
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Vilar pisze:

    > W ogóle, jak tak podczytuję, to jakieś kłębiące się bogactwo gatunków
    > tam macie.... Normalnie aż "zazdraszczam".
    > A już drozdów sprytnie rozłupujących ślimaki chyba najbardziej.

    Od świtu słychać łup, łup, łup.
    Spokój, las, ogród niewylizany, to i przychodzą stwory.
    --
    B.