  • Data: 2010-04-21 18:53:02
    Temat: słupki ogrodzeniowe - betonowanie
    Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Szykuje słupki stalowe do betonowania
    no i po oczyszczeniu nalotu rdzy idzie na nie minia
    a dolne 50 cm ktore ma byc zabetonowane pokrywam lepikiem
    a tu nagle jeden ze znajomych który mnie odwiedził
    mówi że tą część słupka która ma być zalana betonem
    nie należy jej traktować lepikiem bo beton się go
    " nie złapie " jak on to nazwał -
    no i przyznaję że zgłupiałem .......

    to w końcu malować końcówki tym lepikiem czy nie ?????

    mayky