    Date: Sun, 16 Feb 2014 22:50:09 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: stare ściany, tynk, jak najtaniej

    witam
    muszę się zająć piwnicą w starym domu. ze dwa lata temu zrobiłem otwory
    wentylacyjne, tak aby piwnice miały przewiew. wyschły na wiór, ale tynk
    leci ze ścian. ściany z wierzchu kruche, można penetrować śrubokrętem,
    ale wgłębi mocniejsze. tynk sam spadł, więc za bardzo niema czego
    odkuwać, ale poradźcie co dalej, ale nie chcę na to wydawać
    niepotrzebnie kasy. dać jakiś grunt i tynk z cementu piachu i wapna czy
    coś innego zakombinować?

    Pozdrawiam
    ToMasz