eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...stemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: stemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...
    Date: Wed, 03 Sep 2014 15:27:46 +0200

    Witam
    kończę sadzenie lasu w domu..
    stemple ucinam na wymiar, mierzone z niwelatorem, ale cięte piłą
    łańcuchową, więc dokładność jest rzędu poniżej 0,5cm.
    Zdarza się że jakiś stempel, który jest o te kilka milimetrów (czasem
    wystarczy ze 2mm) dłuższy podniesie całą belkę i poprzednio instalowane
    stemple, tak że one wiszą w powietrzu(są przybite do belki u góry)

    Przejmować się tym? Nie chodzi mi o nierówności na stropie, bo to i tak
    wszystko jest aptekarsko robione. Zapewne pod obciążeniem to wszystko
    ładnie siądzie i stemple się oprą o podłoże, ale takie drobne obawy mam
    czy to może tak zostać, klinów nie mam żeby to popodbijać, kupować nie
    chcę bo to zaś kolejne "kilka stówek" robić ich nie mam ani czasu ani na
    czym..

    Oczywiście kierownik będzie to oglądał, ale dopiero jak już zbrojenie
    będzie zrobione.