  • Data: 2010-06-28 20:09:48
    Temat: termin zakupów
    Od: "Marcin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, planuje rozpoczęcie budowy na wiosnę przyszłego roku, tzn fundamenty
    w tym roku jesienią a reszta na wiosnę. Materiał na fundament już jest. I
    moje pytanie: czy sa jakieś okresy kiedy jest najkorzystniej /tzn najtaniej/
    kupować materiały budowlane? z przechowaniem nie mam problemu. zacząłem sie
    juz troszkę interesować cenami. czy już teraz zamawiać i ściagać materiał?
    czy są jakieś okresy w roku, że materiały sa tańsze? np, jesień zima itp. a
    może ma ktoś namiary i może polecić jakiś skład budowlany w okolicach Łodzi?
    pozdrawiam