  • 1. Data: 2009-09-17 18:17:11
    Temat: tv w łazience?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie
    marnować czasu w kąpieli :p

  • 2. Data: 2009-09-17 18:59:30
    Temat: Re: tv w łazience?
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    yapann wrote:
    > czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie
    > marnować czasu w kąpieli :p

    Albo masz kasy jak lodu albo kolejny szpaner?
    Wszystko sie da, kwestia kasy. Ogladajac TV w wannie tracisz cieplo, pewnie
    bedziesz dolewal wody cieplej co chwilke. A jak odpala ciekawy film to sie
    rozkleisz w tej wannie. Tracisz energie, myje sie raz dwa i idzie ogladac na
    kanapie. Juz radio jest inteligentniejsze ale tez bez sensu, ktos kiedys chcial
    w WC radio. Masakra.

    bathroom tv w google i jedziesz, naprawde wyszukiwarki nie bolą.

  • 3. Data: 2009-09-17 19:27:17
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Koteczek pisze:

> [...]
    > idzie ogladac na kanapie. Juz radio jest inteligentniejsze ale tez bez
    > sensu, ktos kiedys chcial w WC radio. Masakra.

    Eeee ale nie - jak jestem w hotelach, to powiem Ci mega doceniam fakt,
    że jak oglądam TV to sobie idę do kibla i tam nadal słucham co nadają,
    jakby też było widać to bym się nie obraził.

    Tu nie chodzi o KOLEJNY TV ale o to żeby można było oglądać wszędzie to
    co się pusciło w jednym pokoju.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 4. Data: 2009-09-17 19:29:53
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Albo masz kasy jak lodu albo kolejny szpaner?
    innej opcji nie ma?

    > Wszystko sie da, kwestia kasy. Ogladajac TV w wannie tracisz cieplo,
    > pewnie bedziesz dolewal wody cieplej co chwilke.
    tak robie bez tv,

    > bathroom tv w google i jedziesz, naprawde wyszukiwarki nie bolą.
    chodziło o tanie rozwiązanie - bo to wszyzstko musi być za miliony?

  • 5. Data: 2009-09-17 19:58:16
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > chodziło o tanie rozwiązanie - bo to wszyzstko musi być za miliony?

    okno z PCV bez klamek, dziura w scianie. TV w drugim, nie wilgotnym, pokoju. TV
    z tesco. Aha, pilot do woreczka z PCV takiego strunowego :)

  • 6. Data: 2009-09-18 06:24:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *Koteczek* napisał(-a):

> [...]
    > pewnie bedziesz dolewal wody cieplej co chwilke. A jak odpala ciekawy
    > film to sie rozkleisz w tej wannie. Tracisz energie, myje sie raz dwa

    Nie każdy traktuje kąpiel w kategoriach robienia kupy - byle szybciej i
    zapomnieć. Potrafię sobie wyobrazić taką, która nie spełnia zadań
    higienicznych, a wyłącznie relaksacyjne. I tu np. mieć TV, toż to
    podwójny relaks :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2009-09-18 07:10:37
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Koteczek" napisał

    > okno z PCV bez klamek, dziura w scianie. TV w drugim, nie wilgotnym,
    > pokoju. TV z tesco. Aha, pilot do woreczka z PCV takiego strunowego :)

    Prawdziwym hardcore zaczyna się wtedy gdy TV jest conajmniej poniżej linii
    wodnej albo i w dnie wanny :>>>>

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 8. Data: 2009-09-18 08:14:09
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie
    > marnować czasu w kąpieli :p

    Moja klientka zamontowała sobie tv zintegrowane z lustrem.

  • 9. Data: 2009-09-18 09:03:21
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 18 Sep 2009 08:24:06 +0200, Big Jack napisał(a):

> [...]
    > zapomnieć. Potrafię sobie wyobrazić taką, która nie spełnia zadań
    > higienicznych, a wyłącznie relaksacyjne. I tu np. mieć TV, toż to

    No nie wiem... telewizja to mnie bardziej wkurza niż relaksuje, wiadomości,
    pseudorozrywkowe mózgojeby, reklamy reklamy reklamy...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2009-09-18 09:32:29
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Kilka razy w zyciu szedłem do łazienki z przenośnym telewizorkiem, więc sens jest
    przynajmniej na zamontowanie gniazdka antenowego.
    JaC

    -----