  • 1. Data: 2011-07-11 06:40:34
    Temat: tynk do garażu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Zastanawiam się jak wykończyć garaż. Kafelki to drogo i czasochłonne a garaz
    mam spory ( 35m2)
    Narazie jestna ścianach tynk cementowo-wapienny.
    Chciałem cos łatwo zmywalnego i niebrudzącego. Mozaika jaka dawałem na dom
    wychodzi strasznie drogo podobnie jak wszelkie tynki strukturalne.
    Może macie jakies pomysły?

  • 2. Data: 2011-07-11 06:54:19
    Temat: Re: tynk do garażu
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 11.07.2011 08:40, Rafał pisze:
> [...]
    > Chciałem cos łatwo zmywalnego i niebrudzącego. Mozaika jaka dawałem na dom
    > wychodzi strasznie drogo podobnie jak wszelkie tynki strukturalne.

    farbą olejną pomaluj.

  • 3. Data: 2011-07-11 07:03:19
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chciałem cos łatwo zmywalnego i niebrudzącego. Mozaika jaka dawałem na dom
    > wychodzi strasznie drogo podobnie jak wszelkie tynki strukturalne.

    Kafelki dostaniesz w supermarkecie juz po ok 10zł za mkw. Do tego jakis
    najzwyklejszy klej i to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie
    Pewnie 40-50mkw kafelek powinno Tobie wystarczyc na cały garaż. Albo jeszcze
    o połowe mniej mniej jak zrobisz kafle do wysokości np 1,5 metra a nad nimi
    tynk pomalowany jakąś farba zmywalną.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-07-11 08:10:30
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    jak mam 35m2 garazu to ścian jest ze 100m2 :(

  • 5. Data: 2011-07-11 08:20:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w >wiadomości
    > jak mam 35m2 garazu to ścian jest ze 100m2 :(

    Liczyłem tak:
    Garaż ma pewnie 7m*5m=35mkw
    7+7+5=19metrów Jedną ściane odliczyłem bo brama przeciez jest
    19*2,5metra wysokości= 47,5mkw.
    Czyli ok 50mkw kafelek lub 30mkw jesli byś kafelkował do wysokości 1,5metra

    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-07-11 15:29:11
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Albercik" <n...@g...pl> wrote in message

    > farbą olejną pomaluj.

    Ja mam taką epoksydową do posadzek przemysłowych. Super sprawa.

  • 7. Data: 2011-07-12 08:27:11
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > Chciałem cos łatwo zmywalnego i niebrudzącego. Mozaika jaka dawałem na dom
    > wychodzi strasznie drogo podobnie jak wszelkie tynki strukturalne.

    zagruntować i białą olejną -tak jak się robiło kiedyś lamperie. Będzie jasno
    tanio szybko zwymwalnie. Podłogę zrób kilkoma warstrwami olejnego lakieru do
    betonu. Wszystko możliwie jasnymi kolorami - będziesz miał jasno w garażu.
    --
    Jackare