  • 21. Data: 2016-02-02 15:18:50
    Temat: Re: tynk silikonowy - jaki grunt
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-02 15:15, Budyń wrote:

    > szukałem zdjec grubosci styropianu a znalazłem żonę i nazwisko :-)

    Grubość na słupie i daszku 5cm - 20cm na ścianach domu.

    PS
    No tak jest tam kilka pryw. fotek... ale nazwisko?
    Hmmm... gdzie było?

    Na naklejce na szybie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2016-02-02 15:28:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 15:18:51 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Grubość na słupie i daszku 5cm - 20cm na ścianach domu.
    >
    > PS
    > No tak jest tam kilka pryw. fotek... ale nazwisko?
    > Hmmm... gdzie było?
    >
    > Na naklejce na szybie?

    udostępnj jeszcze raz to ci koledzy pomogą :-) No jest, jest :) Nie na szybie :)

    ale ze to jest 20cm na scianach? Nie wyglądało, tu mnie zaskoczyłes.

    b.

  • 23. Data: 2016-02-02 17:03:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-02 15:28, Budyń wrote:
    > ale ze to jest 20cm na scianach? Nie wyglądało, tu mnie zaskoczyłes.

    No jest tyle. Stryro na felc, klejony na ramkę.

    Trochę posprzątałem:
    http://94.40.93.91/photo/share/vN1cyIkX

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2016-02-02 17:17:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 17:03:51 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > No jest tyle. Stryro na felc, klejony na ramkę.
    >
    > Trochę posprzątałem:
    > http://94.40.93.91/photo/share/vN1cyIkX

    no rzeczywiscie, na naklejce tez :)

    b.

  • 25. Data: 2016-02-06 16:42:19
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 15:15, Budyń pisze:

    > szukałem zdjec grubosci styropianu a znalazłem żonę i nazwisko :-)
    >

    > b.

    Budyń żony już nie ma za to są:
    dziecko,
    pies,
    imiona męża i żony,
    nazwisko,
    numer działki, obręb i miejscowość,
    tablice rejestracyjne samochodu prywatnego

    W sumie mógłby podać hasło admina do nas-elipse (nas Synology) jak już
    podaje wszystko:)

  • 26. Data: 2016-02-06 18:47:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 16:42:24 UTC+1 użytkownik Damian Skrycki napisał:
    > Budyń żony już nie ma za to są:

    nadal jest zona (3x) ale juz nie taka - quent oddaj zone :) Powiedz mauzonce ze
    sobie zyczymy ładna fotkę! :)

    b.

  • 27. Data: 2016-02-06 19:39:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-06 16:42, Damian Skrycki wrote:

> [...]
    > nazwisko,
    > numer działki, obręb i miejscowość,
    > tablice rejestracyjne samochodu prywatnego

    Na mojej www reszta namiarów. Zapraszamy do reklamy ;-)
    Auto nieaktualne
    Nowej fotki brak

    > W sumie mógłby podać hasło admina do nas-elipse (nas Synology) jak już
    > podaje wszystko:)

    Co Cię powstrzymało?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2016-02-06 19:40:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-06 18:47, Budyń wrote:

    > nadal jest zona (3x) ale juz nie taka - quent oddaj zone :) Powiedz mauzonce ze
    sobie zyczymy ładna fotkę! :)

    Tu jest kilka ;-)
    http://elipsa.info/modelki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2016-02-08 17:38:58
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2016-02-06 o 19:39, quent pisze:

    > Na mojej www reszta namiarów. Zapraszamy do reklamy ;-)

    Czy kwestię reklamy można omówić w godzinach pracy urzędu tj. 7:30 - 15:30?

    > Auto nieaktualne
    > Nowej fotki brak

    > Co Cię powstrzymało?

    Mnie przed czym? To było do Ciebie że mógłbyś podać hasło admina.

  • 30. Data: 2016-02-08 20:10:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-08 17:38, Damian Skrycki wrote:

    > Czy kwestię reklamy można omówić w godzinach pracy urzędu tj. 7:30 - 15:30?

    I będzie teraz nudził...
    Koniecznie musisz smęcić o tym na grupie?
    EOT

    Wyduś coś lepiej w temacie wątku.