  • 1. Data: 2009-01-27 23:16:00
    Temat: uporczywe pękniecie na łaczeniu płyt kartonowo gipsowych
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Witam po położeniu płyt na suficie w jednym miejscu na łączeniu płyt pojawia
    mi się pęknięcie , szpachlowałem je kulka razy róznymi specyfikami i zawsze
    wychodzi i w związku z tym mam pytanie czy moge tę szczelne potraktowac
    akrylem taka elastyczna dyletacja
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-27 23:59:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:16:00 +0100, juliusz1 napisał(a):

> [...]
    > wychodzi i w związku z tym mam pytanie czy moge tę szczelne potraktowac

    Wszystko mozesz. A pęknięcie czemu sie pojawia, co jest pod płytami? Czy
    przypadkiem łączenie płyt nie wisi w powietrzu? Gdzie są profile?

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-01-28 09:09:39
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i zawsze wychodzi i w związku z tym mam pytanie czy moge tę szczelne
    > potraktowac akrylem taka elastyczna dyletacja

    Aby nie było pęknięć to po pierwsze stelaż z profili musi być dobrze
    zrobiony, aby nie było zad użych ruchów pomiędzy płytami. Po drugie na
    łączeniach stosujemy gips beztaśmowy który jest mocniejszy i do tego siatkę.
    W takiej sytuacji nie powinno się pojawić pęknięcie. Ale jest jeszcze jeden
    warunek, z uwagi na to że gips to gips nie powinno być dużych wachań
    temperatury/wilgotności, czyli pomieszczenie regularnie ogrzewane.

    Pozdro
    J23