  • 1. Data: 2009-01-27 17:22:56
    Temat: temat okna z izolacja
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Jak widomo wszystkim obecne okna a raczej ramy okienne sa pozbawione wkladek
    izolacyjnych sa za to komory zamkniete (a tak naprawde nie sa gdyz jakos
    wykroplona para w srodku musi sie wydostac no i sruby mocujace jedna z komor
    otwieraja). Z stad tez moje pytanie czy ktos z szanownych grupowiczow
    kombinowal z ociepleniem ram okiennych.
    Np wtloczenie styropianu w ramy okienne lub jakies innej substancji
    nierozszerzajacej sie.
    Pytanie mnie naszlo gdyz jak wiadomo REHAU
    http://www.rehau.pl/84A047E2D9DFFC9DC12570BA00570353
    .shtml robi takie okna,

  • 2. Data: 2009-01-27 17:31:53
    Temat: Re: temat okna z izolacja
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Kudlaty pisze:
> [...]
    > nierozszerzajacej sie.
    > Pytanie mnie naszlo gdyz jak wiadomo REHAU

    Ja mam okna z oknoplusa. W profilach mają wkladki styropianowe.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-01-28 08:15:27
    Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila>

    RudeBoy wrote:

    > Ja mam okna z oknoplusa. W profilach mają wkladki styropianowe.

    Które to ponoc nic nie daja - to tylko chwyt marketingowy. Opinia
    wieloletniego serwisanta okien (czyli nie moja).

  • 4. Data: 2009-01-28 08:37:44
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Clive Codringher" <n...@m...maila> napisał w wiadomości

    > Które to ponoc nic nie daja - to tylko chwyt marketingowy. Opinia
    > wieloletniego serwisanta okien (czyli nie moja).

    Abstrahując od tego czy dają coś czy nie,
    to na jakiej podstawie pan serwisant tak twierdzi ?

    Robił jakieś badania, obliczenia, weryfikował rachunki za grzanie,
    czy tak tylko chlapnął, żeby nie wyjść na 'niezorientowanego' ?
    Janusz Pawlinka

  • 5. Data: 2009-01-28 09:06:10
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Clive Codringher" <n...@m...maila> napisał w wiadomości

    > Które to ponoc nic nie daja - to tylko chwyt marketingowy. Opinia
    > wieloletniego serwisanta okien (czyli nie moja).

    a moze jakis patent z wentylem w szybie i wpuszczenie argonu lub innego gazu
    technicznego w przestrzen miedzy szybami.

    Ktos rozwazal?

  • 6. Data: 2009-01-28 09:14:00
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a moze jakis patent z wentylem w szybie i wpuszczenie argonu lub innego
    > gazu technicznego w przestrzen miedzy szybami.
    >
    > Ktos rozwazal?

    Ale przeciez to robia standartowo
    Ja mam okna z drutexu i jest argon w szybach
    http://www.drutex.pl/pl/okna_drzwi/okna_pcv/szyby.ht
    ml

  • 7. Data: 2009-01-28 09:14:19
    Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila>

    Janusz Pawlinka wrote:

> [...]
    >
    > Robił jakieś badania, obliczenia, weryfikował rachunki za grzanie,
    > czy tak tylko chlapnął, żeby nie wyjść na 'niezorientowanego' ?

    Ponoć dowiedział się o tym od przedstawiciela producenta profili.

  • 8. Data: 2009-01-28 16:55:01
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    > Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale przeciez to robia standartowo
    > Ja mam okna z drutexu i jest argon w szybach
> [...]

    ok ale jakbys chcial zmienic mieszanke gazowa to juz masz problem a taki
    wentyl to umozliwia nawet wcisniecie jakies mieszanki niekoniecznie argonu,
    moze byc np hel.
    i to za grosze

  • 9. Data: 2009-01-28 17:00:05
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    > Ponoć dowiedział się o tym od przedstawiciela producenta profili.

    wkladka izolacyjna powinna byc chyba ze przegrody sa w poprzek profilu w co
    watpie ze wzgledow technologicznych. (proces wytlaczania profili).
    W przeciwnym wypadku wg standardowego profilu powietrze sobie krazy jak
    chce.

  • 10. Data: 2009-01-29 10:29:19
    Od: "kiki" <...@...ki>

    "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote in message

    > ok ale jakbys chcial zmienic mieszanke gazowa to juz masz problem a taki
    > wentyl to umozliwia nawet wcisniecie jakies mieszanki niekoniecznie
    > argonu, moze byc np hel.
    > i to za grosze

    Ale hel ci ucieknie po 2 dniach samoistnie jak z baloników dla dzieci :-) To
    jest pic na wodę wszystko