  • 51. Data: 2014-01-11 12:17:53
    Temat: Re: wełna
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 11 stycznia 2014 12:09:07 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > u mnie stosowałem Rockwool`a Mega Rock 20 cm, Nie mam ocieplanie w krokwiach, mam
    luźno rzuconą na strop pomiędzy drewniane legary. Na części dachu jest już kilka lat.
    Wygląda tak samo... nic jej nie zjadło. Układana była samodzielnie i częściowo przez
    firme. Chciałem uniknąć szklanej, która strasznie pyli. Czy jest cieplejsza od innej,
    nie jestem w stanie stwierdzić. wg parametrów tak...

    > Tomek
    >

    > --
    >
    > www.SuperDrewno.pl - Drewno Kominkowe najwyższej jakości.
    >
    > Józefów, Otwock, Karczew, Warszawa

    Jeszcze mi się przypomniało dlaczego stosowałem Rockwoola, jest w rolkach szerokości
    1m. u mnie legary nabite są co 50 cm (światła pomiędzy lagarami), więc ładnie się ją
    tnie na pół takim specjalnym nożem do wełny. Legary mam 22 cm wysokości, więc jest
    teoretycznie 2cm luzu na wentylacje. Planowo na legary będzie nabita płyta OSB, żeby
    można było jakoś po tym chodzić.

    T.

  • 52. Data: 2014-01-12 14:56:23
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>