  • 41. Data: 2014-01-10 12:47:42
    Temat: Re: wełna
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:laom0p$dqq$1@usenet.news.interia.pl...
    > Skad wniosek, ze Rockwool nie jest hydrofobizowany?

    Bo jeśli dobrze pamiętam to tylko Isover pisał że jego wełny są
    hydrofobizowane i możliwe że coś jeszcze grzybobójczego w tym preparacie
    jest bo isover nie cuchnie czyli nie zagrzybia się tak bardzo w obecności
    wilgoci

  • 42. Data: 2014-01-10 13:16:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-01-10 11:51, m...@g...com pisze:

    > Czyli Isover :)

    Tak samo jak Rockwool i pewnie milion innych o podobnych parametrach.

    > Już ci pisałem zareklamuj ją.

    Jak znam zycie nastepna bedzie taka sama, albo wymysla cos, ze sie
    rozprezy jak polezy ze dwa lata. A tak prawde mowiac to nie chce mi sie,
    bo do lipy w budowlance to zdazylem przywyknac.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 43. Data: 2014-01-10 13:18:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-01-10 12:47, m...@g...com pisze:
> [...]
    > hydrofobizowane i możliwe że coś jeszcze grzybobójczego w tym preparacie
    > jest bo isover nie cuchnie czyli nie zagrzybia się tak bardzo w

    Toprock tez jest hydrofobizowany.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 44. Data: 2014-01-10 13:28:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 stycznia 2014 13:16:43 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jak znam zycie nastepna bedzie taka sama, albo wymysla cos, ze sie
    >
    > rozprezy jak polezy ze dwa lata. A tak prawde mowiac to nie chce mi sie,
    > bo do lipy w budowlance to zdazylem przywyknac.
    Bo jak lezy to pod własnym cięzarem się ugina te 1,5cm;)
    ,Jak podwiesisz między krokwie to będzie deklarowane 20cm;)

  • 45. Data: 2014-01-10 13:31:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-01-10 13:28, Kris pisze:

    > Bo jak lezy to pod własnym cięzarem się ugina te 1,5cm;)
    > ,Jak podwiesisz między krokwie to będzie deklarowane 20cm;)

    Tak tez sobie wytlumaczylem. :-)

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 46. Data: 2014-01-10 13:47:57
    Od: <m...@g...com>

    > Tak tez sobie wytlumaczylem. :-)

    Tnij i układaj pionowo to zyskasz kolejne cenne centymentry ;)

  • 47. Data: 2014-01-10 13:55:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-01-10 13:47, m...@g...com pisze:

    > Tnij i układaj pionowo to zyskasz kolejne cenne centymentry ;)

    Ha, na to nie wpadlem. Taki hardcore dla sado maso zdaje sie. :-)

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 48. Data: 2014-01-10 15:51:15
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 14:53:08 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:
    > hej
    >
    > czeka mnie ocieplenie poddasza w domu. przegladam i szukam welny i
    >
    > natrafilem na cos takiego:
    >
    > http://tnij.org/iauvigp
    >

    > parametry gorsze ale cena sporo nizsza. czy faktycznie oplaca sie dopalcic
    >
    > do isovera czy rockwool'a?
    >
    > dach ok 200m2 z pelnym deskowaniem prosty 3 okna dachowe i tyle.
    >

    > ewentualnie co polecacie? sam ocieplac nie bede ale cena i jakos ma
    >
    > znaczenie.

    Ja bym zastosowal welne owcza...

  • 49. Data: 2014-01-10 20:13:44
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "HANA" <h...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Isover lepsza. Nie jestem handlowcem, wiem co piszę bo trochę poddaszy
    > ociepliłem.

    Ja buduje domy szkieletowe, nie handluje welna chyba ze przy okazji.
    jakosc kosztuje, szczególnie w welnie. Przy tym produkcie, tanio NIE
    znaczy dobrze, niestety. Producenci welny to najwieksi kretacze na
    rynku. Jesli przy taniej welnie napisano parametr np 0,032 lub 0,033 to
    moze byc tak ze w rzeczywistosci moze byc 0,034 jesli nie 0,036. (im
    wieksza wartosc tym gorszy izolator)
    Nie wiadomo tez czy jest to lambda d(deklarowana)? czy wpolczynnik
    przewodzenia
    ciepla RTQ? lambda delkarowana to lambda podawana przez porducenta natomiast
    lambda RTQ to najniższa (czyli najlepsza) wartość jaką udało się uzyskać w
    warunkach laboratoryjnych. Parametr RTQ zawsze bedzie nizszy.
    I tak naprawde po przerobieniu kilkunastu producentow pozostalem przy
    rockwoolu,
    czasami korzystam tez z Paroca ale zadko bo drozszy i tylko jesli rockwool
    mi sie nie wyrabia z dostawami.

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 50. Data: 2014-01-11 12:09:07
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > dach ok 200m2 z pelnym deskowaniem prosty 3 okna dachowe i tyle.
    >

    > ewentualnie co polecacie? sam ocieplac nie bede ale cena i jakos ma

    u mnie stosowałem Rockwool`a Mega Rock 20 cm, Nie mam ocieplanie w krokwiach, mam
    luźno rzuconą na strop pomiędzy drewniane legary. Na części dachu jest już kilka lat.
    Wygląda tak samo... nic jej nie zjadło. Układana była samodzielnie i częściowo przez
    firme. Chciałem uniknąć szklanej, która strasznie pyli. Czy jest cieplejsza od innej,
    nie jestem w stanie stwierdzić. wg parametrów tak...

    Tomek

    --
    www.SuperDrewno.pl - Drewno Kominkowe najwyższej jakości.
    Józefów, Otwock, Karczew, Warszawa