  • Data: 2010-02-14 17:04:56
    Temat: welna 2 warstwa 20cm
    Od: "Amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Juz mam pierwsza warstwe welny na skosach 15cm i 20cm na prostej powierzchni
    wepchane, kolenja warstwe 20cm jak doczytalem przy poprzednich dyskusjach
    nalezy ukladac na stelarzu pod plyty karton gips,
    jednak co z folia? przeciez folia powinna byc, jak ja pozniej doczepic?

    jeden fachociec powiedzial mi ze musze laty nabic jak chce dac druga warstwe
    20cm
    inny z kolei powiedzial jak Wy ze na stelarzu ale co z folia?

    jak to najlepiej rozwiazac?
    bede wdzieczny za szczególowe wyjasnienie

    pozdrawiam