    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: wentylacja grawitacyjna
    Date: Thu, 3 Nov 2011 10:30:20 +0100

    W związku z tym, ze zbyt mało mam otwórów wentylacji (tylko kuchnia i
    łazienka), a budynek dobrze ocieplony, niestety rekuperatora nie
    zainstalowałem, czego żałuję potrzebuje wykuc dziury w kominie narazie w
    salonie celem zrobienia wentylacji, w domu zbyt duszno, zona nie chce
    podlogowki twierdzi, ze to jej wina :) i musialem przelaczyc dzis na
    grzejniki, a przyczyną po prostu jest brak wentylacji.

    Przy kominie w salonie mam dociągnięte zasilanie od włącznika, i chciałbym
    mieć możliwość otwarcia lub zamknięcia otworu wentylacyjnego , istnieje coś
    takiego?

    Widzę, ze są wentylatory
    http://allegro.pl/wentylator-lazienkowy-silent-100-c
    z-design-silver-i1890132744.html
    ale wentylator mnie nie zadowoli, bo chcą zostawic na dluzej otwartą
    wentyalcję szum wentylatora moze być drażniący.

    nie za bardzo wiem pod jaką nazwą szukac takiej klapki otwieranej przez
    podanie 230V

    A moze są jakieś sprytne rozwiązania, które którymi można regulowac
    wpusczanie odpowiedniej ilości powietrza i jego wyciąganie, nie chciał być
    zbytnio rozkuwać wszystko juz wykończone.
    Salon ok 40m2

    pozdrawiam
    AT