  • 11. Data: 2011-11-03 15:17:51
    Temat: Re: wentylacja grawitacyjna
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Lis, 14:42, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Co do rekupatora to nie chciałem ...
    > Mieszkam na wsi , mam świeże powietrze i lubię wietrzyć niż siedzieć
    > szczelnie zamknięty :)
    >
    > Wolę świeże powietrze niż powietrze "przetworzone" , tym bardziej że w
    > przypadku "przetwarzania" może dojść do jego zanieczyszczenia
    > bakteryjnego i będę (i moja rodzina) nieświadomie się truł i wdychał
    > jakieś świństwa ...

    Rekuperator w zaden sposob nie przetwarza powietrza, a w kanalach nie
    ma mozliwosci "cos urosnac", to nie klimatyzacja. I wlasnie dzieki
    rekuperatorowi mozesz cieszyc sie swiezym powietrzem z zewnatrz przy
    zamknietych oknach :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 12. Data: 2011-11-03 15:24:28
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Rekuperator w zaden sposob nie przetwarza powietrza, a w kanalach nie
    > ma mozliwosci "cos urosnac", to nie klimatyzacja.

    W każdym kanale jest mozliwość, że coś urośnie. Nawet w tych pokrytych
    jonami srebra.

  • 13. Data: 2011-11-03 15:27:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W każdym kanale jest mozliwość, że coś urośnie. Nawet w tych pokrytych
    > jonami srebra.

    I sie zaczelo...

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2011-11-03 16:27:39
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > I sie zaczelo...

    Nie to że mam coś przeciwko rekuperatorom i robaczkom ;)

  • 15. Data: 2011-11-04 02:56:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Lis, 16:27, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:j8ubns$pot$1@inews.gazeta.pl...

    > I sie zaczelo...

    He he :) Ja juz sie nie dam wciagnac dalej - nie mam czasu, za duzo
    razy juz o tym pisalem i poprostu mi sie nie chce ;) Za bardzo jestem
    zarobiony :)
    pozdr.

    --
    Adam