  • Data: 2010-06-25 10:37:25
    Temat: wentylacyjny kanał w kotłowni?
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I kolejne pytanie :)

    Piec będzie na razie na miał.
    Otwór kominowy 25x25cm

    Lokalizacja kotłowni to piwnica.
    W kotłowni w ścianie jest zostawione miejsce na otwór nawiewowy świeżego
    powietrza przed tynkami muszę w
    zasadzie dziś muszę zadecydować czy będzie miał fi75 czy mniej czy moze
    więcej? jaki proponujecie?

    Według kominiarza odbierającego obiekt, po 0,5l czystej
    stwierdził, ze nie muszę robić wentylacji w kominie
    skoro będzie nawiew powietrza świeżego.

    Mam możliwość otwornicą zrobienia otworu w kominie
    bo kanał był przewidziany.

    i teraz pytanie czy będzie potrzebny ten kanał wentylacyjny
    skoro nawiew powietrza mam z zewnątrz, a piec ma ciągnąć przez komin, na
    chłopski rozum, faktycznie obeszłoby się bez, ale czy nie będzie za dużo
    syfu przez brak tego kanału?

    dziękuję z góry za opinie